پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1399 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 95428

فرماندار لنده خبر داد:

تعطیلی و بازداشت صاحبان یک مجلس عروسی در لنده/فرماندار لنده:سلامت مردم خط قرمز ما است+جزئیات

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده از تعطیلی و بازداشت صاحبان یک مجلس عروسی با حکم دادستانی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان خبرداد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، تورج رزمجو در خصوص تعطیلی یک مجلس عروسی در شهرستان لنده گفت: صاحب یک مجلس عروسی در سطح شهرستان لنده به دلیل عدم توجه به مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی وتجمع افراد بدون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از خواننده خبرداد.

وی افزود:این اقدام با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده و با حکم دادستان محترم شهرستان توسط نیروی انتظامی اجرایی شده است و این مجلس تعطیل و برای صاحب مراسم نیز تشکیل پرونده قضایی صورت گرفت.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: در جلسه شورای سلامت و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده مقرر گردید که درب های ارامستان نیز تا اطلاع ثانوی پلمپ شوند و مراسم تششع و تدفین فقط از ساعت ۷تا۱۰صبح با حداقل افراد برگزار خواهندشد.

وی تاکیدکرد: برگزاری هرگونه مراسم چهلم و سالگرد در آرامستان به طور کلی تعطیل و شهرداری حق برگزاری چنین مراسماتی را در آرامستان ندارد و در صورت مشاهده از طریق دادستان و نیروی انتظامی باید برخورد قاطع صورت گیرد.

رزمجو گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان با هیچ فردی و افرادی که بخواهند سلامت آحاد جامعه را به مخاطره بیندازند تعارفی نخواهیم داشت و برخوردها جدی و قاطع خواهند بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت