پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1395 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 9551

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ایجاد سد آبریز در کهگیلویه نیازمند مشارکت سرمایه‌گذار است

نیک‌اقبالی افزود: اگر بتوانیم آبرسانی به اراضی دهدشت غربی را تمام کنیم و ۶ هزار هکتار زمین آبیاری شود تحولی شگرف در تولید و اشتغال استان رخ خواهد داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: با سرمایه‌گذاری در ایجاد سد آبریز در شهرستان کهگیلویه می توان گام بزرگی در رشد اقتصادی استان برداشت.

به گزارش صدای جنوب،پژمان نیک‌اقبالی افزود: اگر به کمک سرمایه‌گذار بتوانیم سد آبریز کهگیلویه را راه‌اندازی کنیم هم رونق تولید و هم رونق اشتغال را در استان خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نیاز برای جذب سرمایه‌گذار در استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به شکوفایی اقتصادی در استان گفت: حوزه‌های مختلفی برای جذب سرمایه‌گذار در استان داریم که باید با معرفی صحیح زمینه بهره برداری از آنها را فراهم کرد.

نیک‌اقبالی افزود: اگر بتوانیم آبرسانی به اراضی دهدشت غربی را تمام کنیم و ۶ هزار هکتار زمین آبیاری شود تحولی شگرف در تولید و اشتغال استان رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: حوزه گردشگری و آب دو حوزه‌ای هستند که می‌تواند اولویت سرمایه‌گذاری در استان هم در بحث سرمایه‌گذاری داخلی و هم سرمایه‌گذاری خارجی باشد.

نیک‌اقبالی گفت: در حوزه گردشگری نیز استان ما ظرفیت خوبی برای معرفی و سرمایه گذاری دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت