پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1400 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 95838

ممنوعیت حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در روز جمعه ۱۳ فروردین ممنوع است.

به گزارش  صدای جنوب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار این استان گفت: با توجه به سیر صعودی تعداد مبتلایان به کرونا دراستان برگزاری دورهمی‌ها و شرکت در اجتماعات و همچنین حضور مردم در روز ۱۳ فروردین در اماکن، تفرجگاه‌ها و پارک‌های استان ممنوع بوده و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.
احد جمالی با بیان اینکه در روز ۱۳ بدر خودرو‌های متخلف برابر ضوابط و قوانین اعمال قانون می‌شود افزود: از مردم استان درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و دیگران و همچنین قطع زنجیره شیوع کرونا در این روز در خانه مانده و از رفتن به طبیعت خود داری کنند.
آقای جمالی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و سیر صعودی این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد را نتیجه به توجهی برخی افراد و حضور در بازار برای خرید عید و همچنین دور هیمی‌های خانوادگی در تعطیلات نوروز دانست و اضافه کرد: متاسفانه در این روز‌ها مراسم عزا و عروسی بدون رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و با ساده انگاری و عادی انگاری کرونا این اجتماعات کانون انتشار بیماری کرونا شده و روز به روز به تعداد مبتلایان به این بیماری در استان افزوده می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت