پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 فروردین 1400 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 95995

کشف بیش از ۶۹ کیلو تریاک در گچساران

ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بازرسی از یک خودرو۶۹/۵ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در آن،جاسازی شده بود کشف کردند.

 

صدای جنوب؛

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۶۹/۵ کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ درمحور شیراز- گچساران خبر داد.
سرهنگ”سید محمد موسوی “اظهار داشت: در پی دریافت خبر وگزارشاتی مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
وی افزود:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با پشتیبانی وهمکاری سربازان گمنام امام زمان (عج )در اداره اطلاعات، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف نمودند. موسوی تصریح کرد:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بازرسی از این خودرو۶۹/۵ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در آن،جاسازی شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: دراین رابطه ۳ نفر قاچاقچی دستگیر وبه مرجع قضایی معرفی وخودرو نیز به پارکینگ انتقال یافت.
درپایان این مقام انتظامی ضمن هشدار به سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر، از مردم شریف شهرستان گچساران خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت