پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 فروردین 1400 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 96005

کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد.

صدای جنوب؛

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۸ دستگاه خودروی حامل کالاهای قاچاق شامل ۲ دستگاه وانت نیسان، ۳ دستگاه سواری پراید، ۱ دستگاه سواری سمند و ۲دستگاه وانت پراید مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۱ دستگاه گنج یاب، ۴ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۷۵۰ عدد انواع لوازم خانگی، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی اتوماتیک و… قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال اعلام کرده‌ اند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت