پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 فروردین 1400 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 96030

پلمپ قهوه خانه ای در آبشار به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی+ عکس

عدم اجرایی پروتکل های بهداشتی در آبشار یاسوج باعث شد تا یکی از باغات تفریحی این مکان گردشگری پلمپ شود

فرماندار شهرستان بویراحمد  از پلمب یه قهوه خانه متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی در اشار  یاسوج ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب از یاسوج احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:  خبری مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عرضه و استعمال قلیان در یه قهوه خانه در حوالی  جاده ابشار ، که موجب به خطر افتادن سلامت شهروندان و شیوع بیشتر ویروس کرونا در جامعه می شود، دریافت کردند و برای بررسی موضوع به نشانی های اعلامی مراجعه کردند

احمدی اظهار داشت ؛متصدی این قهوه خانه ها با بازگشایی واحدهای صنفی خود  و ورود به این قهوه خانه ها ضمن برخورد با متصدی مربوط و  واحد صنفی قهوه خانه را پلمپ کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد ادامه داد:با پلمب این قهوه خانه ها متصدی مغازه برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود :اافراد سودجو بدون توجه به پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد ملی کرونا با تخطی از فرامین بهداشتی ستاد ملی کرونا و بازی با جان شهروندان با بازگشایی باغات تفریحی بدون در نظر گرفتن رعایت اصول بهداشتی مبارزه با کرونا جان شهروندان یاسوجی را به خطر می انداختند.

احمدی  در پایان گفت : امیدوارم این نوع برخورد ها زنگ خطری باشد برای افراد سود جو که فکر می کنند می تواند با جان شهروندان بازی کنند و تمام زحمات کادر درمان را نادیده بگیرند

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت