پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1400 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 96081

۱۰ میلیارد ریال اعتبار به کارخانه خوراک دام و طیور کهگیلویه اختصاص یافت

دارا کریمی‌نژاد  از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به کارخانه خوراک دام و طیور شهرستان خبر داد.

صدای جنوب:

دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه که از زمان انتصاب به این مسیولیت از مناطق مختلف کهگیلویه بازدید و بسیاری از پروژه ها را مورد ارزیابی قرار داده این روزها فعالتر از قبل پیگیر طرح های اقتصادی راکد و نیمه فعال است تا با رساندن انها به مدار تولید ضمن اشتغالزایی به پیشرفت این شهرستان کمک نماید.

دارا کریمی‌نژاد در بازدید از کارخانه خوراک دام و طیور کهگیلویه از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح خبر داد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اهمیت توجه به تولید و راه‌اندازی واحد‌های نیمه فعال و راکد گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، تحقق این شعار بر همگان واجب و ضروری است که باید تلاش کرد به این شعار جامه عمل پوشاند.

وی افزود: برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی به همراه مسؤولان ادارات متولی، مشکلات واحد تولید خوراک دام و طیور مورد بررسی قرار گرفت و برای برطرف شدن این مشکلات تصمیم لازم نیز اتخاذ شد.

کریمی‌نژاد ادامه داد: نبود بازار فروش و کمبود سرمایه از مهمترین مشکلات این واحد تولیدی است که با برنامه ریزی‌های انجام شده مصوب شد ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه گذار پرداخت شود.

این مسؤول گفت: با راه‌اندازی کارخانه خوراک دام روستائیان شهرستان و شهرستان‌های همجوار تأمین خواهد شد.

برپایه گزارش صدای جنوب،اگرچه این اقدام فرماندار کهگیلویه در بازدید از طرح های تولیدی اقدام ارزشمندی است اما دارا کریمی نژاد بهتر از هرکسی میداند که استفاده از ظرفیت رسانه ها در همراهی و پوشش چنین بازدید هایی قطعا تاثیر بیشتری خواهد داشت .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت