پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1400 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 96136

تاکید استاندار بر تشدید نظارت ها بر ورودی های استان /

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تشدید نظارت ها بر ورودی های استان تاکید کرد

حسین کلانتری در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: متاسفانه در سایه بی توجهی و سهل انگاری و عدم چشم پوشی بر رفت و آمد ها و دور همی ها و حضور در تجمعات باعث شده تا گچساران در آستانه سال نو قرمز شود و شهرستان کهگیلویه نیز در ادامه و  شهرستان بویراحمد هم دیروز قرمز شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تشدید نظارت ها بر ورودی های استان تاکید کرد و گفت: بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل ها باعث شد تا با در وضعیت قرمز قرار گرفتن سه شهرستان بزرگ استان به اجبار و برای حفظ سلامتی مردم تعطیلی بازار را در دستور کار قرار دهیم.

کلانتری افزود: مهم‌ترین اولویت برای ما حفظ سلامت مردم است و در مدت شیوع ویروس کرونا تاکنون مردم مشارکت خوبی در مدیریت و کنترل این ویروس داشته‌اند و امیدواریم در سایه این مشارکت موفق به عبور از پیک جدید شویم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل ورود استان به پیک جدید عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بی توجهی به پروتکل ها و حضور بی‌ مورد در تجمعات و مراسم‌های عزا و عروسی بوده، و انتظار داریم مردم به عدم حضور در چنین مواردی پرهیز کنند.

وی با اشاره به خطرناک بودن ویروس کرونای انگلیسی گفت: ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی به مراتب خطرناکتر و کشنده تر از نوع ویروس قبلی کرونا است و با توجه به زیرساخت‌های استان اگر دقت نشود، با شرایط بحرانی در پیک جدید مواجه خواهیم شد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حفظ سلامتی مردم هیچ کوتاهی قابل پذیرش نیست و همه دستگاههای اجرایی و متولی باید در محافظت از سلامتی مردم کوشا باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر بیماریابی فعال و هدفمند گفت: در شرایط بحرانی کرونا گسترش تست کرونا و بیماریابی فعال بهترین راهکار است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت