پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1400 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 96279

توضیحات فرماندار چرام درباره یک خبر

فرماندار چرام در باره خبر منتشره در یکی از سایتهای محلی توضیحاتی داد .

صدای جنوب:

فرماندار چرام در باره خبر منتشره در یکی از سایتهای محلی توضیحاتی داد .
هادی فتاحی در گفت وگو با خبرنکاران گفت:در مصاحبه با یکی از سایتهای خبری تاکید کردم که رادمردی و بزرگ منشی و ایثار مردم چرام صفحه زرینی در ادوار گذشته ازجمله جنگ تحمیلی است.
فتاحی  ادامه داد:نزاع اتفاق افتاده دردناک است و همه ما ازاین اتفاق تلخ که دونفر از نخبگان شهرستان راازماگرفت ناراحت و عزادار هستیم.
فرماندار چرام گفت: همدلی مردم چرام تحت تاثیر تصمیمات احساسی برخی افراد قرار نخواهد گرفت و باکمک ریش سفیدان که سرمایه گرانبهای امنیت و برادری هستند و همچنین هوشیاری وبرخورد قاطع دستگاه های نظارتی ازجمله مسیولان قضایی باردیگر آرامش به دیارمان بازخواهد گشت و براین حوادث ناخوشایند غلبه خواهیم کرد.
وی بابیان اینکه هم اکنون آرامش درشهرچرام برقرار است تصریح کرد:افرادی که دنبال  تنش هستند بدانند نمی توانند از چنگال قانون فرار کنند و با انها بشدت برخورد خواهد شد.

وی باردیگر بیان کرد: همگان باید بدانند قانون فصل الخطاب است و ما باید به قانون عمل کنیم .
فرماندار چرام گفت:بعنوان خادم مردم چرام وفرزند این شهرستان با خانواده هایی که عزیزانشان راازدست داده و متحمل سختی های تلخی شده اند همدرد هستم  و از همه نخبگان ،صاخب نظران و اصحاب محترم رسانه انتظاردارم برای آرامش چرام و مردم عزیز این شهرستان تلاش کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت