پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1400 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 96318

تاکید فرماندار کهگیلویه بر تجهیز مرکز درمانی قلعه رئیسی

فرماندار کهگیلویه در بازدید از نحوه اعمال محدودیت ها در بخش قلعه رئیسی از درمانگاه این شهرو فعالیت‌های این مرکز بازدید کرد.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه در بازدید از مرکز درمانی قلعه رئیسی گفت :با توجه به اینکه بیمارستان مرکزی دهدشت معین شهرستانهای مجاور می باشد تجهیز مرکز درمانی در این بخش از بار مراجعین به مرکز شهرستان می کاهد .

کریمی نژاد در حاشیه این بازدید  خواستار توجه بیشتر به امکانات مرکز درمانی قلعه رئیسی شد.

کریمی‌نژاد مراسمات ختم و جشن های عروسی را یکی از عوامل بسیار مهم افزایش بیماران کرونایی در قلعه رئیسی دانست و تاکید کرد: زنان با لباس محلی و تجمع آنها در مراسمات ختم یکی از مشکلاتی است که این روزها به افزایش و شیوع بیماری کرونا کمک می کنند.

وی وضعیت بیماری کرونا را در چاروسا قرمز دانست و بیان کرد: به دلیل وضعیت قرمزی که شهر قلعه رئیسی و روستاهای اطراف آن دارد از مردم این مناطق می‌خواهیم که به تذکرات توجه ویژه داشته باشند، امروز در بیمارستان دهدشت بسیاری از مردم همین منطقه تحت درمان هستند نگذارید روز به روز بر بیماران کرونایی افزوده شود.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر حفظ پروتکل‌های بهداشتی در منطقه تصریح کرد: با مراسمات ختم با جمعیت زیاد و مراسمات جشن های عروسی برخورد خواهیم کرد، و اگر مشاهده شود مسوول و کارمندی در مراسم ختم و جشن عروسی شرکت کند به شدت برخورد می‌شود.

کریمی نژاد در این بازدیداز بازارشهر با تقدیر از کسبه در همکاری با ستاد مدیریت کرونا سلامتی را رکن اساسی لازم برای جامعه دانست و خواستار همکاری بیش از پیش مردم به خصوص بازاریان با مسؤولان در سطح شهرهای با رنگ قرمز شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت