پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1400 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 96383

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

کشاورزیMake کشاورزی primary دسته

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

سردار “کیقباد مصطفایی” در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از تلاش پلیس استان برای تامین نظم، و امنیت و آرامش حداکثری در این ماه خبر داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى‏ وَ الْفُرْقانِ

ماه مبارک رمضان دروازه ای به سوی رحمت و مغفرت الهی است. پس از دو ماه پر برکت رجب و شعبان این بار خداوند سفره رحمتش را برای همه انسانها باز نموده و مهمانی بزرگی تدارک دیده است.

برخورداری درک صحیح از ماه مبارک رمضان که روزهایش بهترین روزها و شب هایش بهترین شب ها و ساعاتش بهترین ساعات است، زمینه به دست آوردن مواهب و برکات الهی و عطایای ربانی را فراهم می‌کند و در سایه این درک و فهم و شناخت است که نقش بی بدیل و آثار و فواید آن آشکار می شود.

ماه رمضان که نعمتی عظیم از جانب باری تعالی است می‌تواند زمینه‌ساز بهره‌مندی از دیگر مواهب الهی گردیده و قطعاً ورود به آن مایه تقویت روحیه دینداری و توجه بیشتر به معنویات می باشد که این امر موجب پرورش انسان های شایسته می‌شود.

اینجانب حلول ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت های نفس و سجده ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران، تمامی هم استانی ها و به خصوص همکاران ارجمند و خانواده های محترم آنان که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده اند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره مندی از برکات این ماه خجسته را مسئلت می نمایم.

امید است به فضل الهی همه ما از برکات این ماه مبارک به نحو شایسته بهره مند گردیم و با خودسازی و تهذیب نفس و استفاده از برکات قرائت قرآن در این ماه، دل و جان خود را در آسمان بیکران رحمت الهی جلا دهیم و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و با کمک های مومنانه به نیازمندان، جامعه ای سرشار از معنویت و نشاط برای همدیگر فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت