پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1400 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 96387

آخرین آمار بازسازی سی‌سخت؛ اتمام آواربرداری در شهر و پی‌کنی ۳۵۰ واحد

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه آخرین آمار بازسازی سی‌سخت پرداخت.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج، مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد بازسازی شهر سی‌سخت که با حضور مهدیان معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور و به ریاست استاندار برگزار شد با ارائه آماری در خصوص کارهای انجام شده در شهر سی‌سخت اظهار کرد: آواربرداری در شهر به صورت عمومی صورت گرفته تاکنون ۷۶۸  واحد تخریب و آواربرداری شده است.

وی گفت: تنها مشکل تعدادی هستند که مشکل انحصار وراثت داشتند و تعداد آنها کم است کار آواربرداری شهر تمام شده و ماشین آلات را به روستاها آورده‌ایم.

جنتی افزود: برای رفاه حال مردم یک اکیپ در شهر سی سخت برای آواربرداری باقی مانده است حدود ۳۵۰ واحد در شهر تاکنون پی‌کنی صورت گرفته و بازسازی در حال انجام است مصالح در اختیار واحدهایی که عملیات بازسازی را شروع کردند قرار گرفته و آجر برای دیوار چینی نیز در اختیار آنها قرار داده‌ایم.

وی گفت: در حال حاضر در آواربرداری و تهیه مصالح مشکلی نداریم، استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تصمیم بر این بود که آواربرداری تا پایان فروردین ماه صورت گیرد اما با آمدن اکیپ‌ها از سایر استان‌ها و همکاری خوب دستگاه‌ها و عملکرد خوب بنیاد مسکن کار آواربرداری یک هفته زودتر از موعد مقرر صورت گرفت

ربیعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت