پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1400 ساعت 01:01:: شناسه خبر: 96442

مدیرانی که برای آرامش مردم‌شبانه روز پای کار هستند

از همین رو مدیران عضو ستاد تنظیم بازار کهگیلویه در هماهنگی کامل با فرماندار شهرستان و همچنین با توجه به تاکید حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه کهگیلویه تمامی تلاش خود را برای تنظیم بازار بصورت عملی آغاز کرده اند.

صدای جنوب:

صدای جنوب گزارش می دهد
مدیرانی که شب و روز  نمی شناسند

وضعیت بازار کهگیلویه همانند سایر نقاط کشور روزهای ملتهبی را سپری می کند.
گرانی افسار گسیخته و نبود برخی کالاهای مورد نیاز در این هفته ها فشار رابرمردم دوچندان کرده است که متاثر از شرایط کشور بوده و نمی توان همه این نابسامانی را متوجه دستگا های متولی کرد.
اما آنچه برای مردم مهم است پای کاربودن مدیران و برنامه ریزی آنها برای کاستن از این شرایط سخت است.
اکنون که در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان هستیم می طلبد که نظارت هابربازار بیشتر شود.
از همین رو مدیران عضو ستاد تنظیم بازار کهگیلویه در هماهنگی کامل با فرماندار شهرستان و همچنین با توجه به تاکید حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه کهگیلویه تمامی تلاش خود را برای تنظیم بازار بصورت عملی آغاز کرده اند.
وضعیت عرضه مرغ و گرانی و نبود آن در بازار موجب شد تا حکمت نریمانی مدیر جهاد کشاورزی،حسینی مدیر دامپزشکی،حکیم مدیر صمت و بازرگان از تعزیرات شبانه و بدون اطلاع قبلی از واحدهای مرغداری حومه دهدشت بازدید نمایند.
آنچه این گشت های شبانه و روزانه را مهم می نماید ساماندهی و عرضه شفاف مرغ از مرغداری و تحویل آن به کشتارگاه و در نهایت برگشت به بازار شهرستان های هدف یعنی کهگیلویه،چرام و لنده می باشد.
اگرچه نباید از تامین بازار دیگر نقاط استان نیز نباید غافل شد اما مردم انتظار دارند مرغ تولیدی شهرستان در بازار همین منطقه توزیع گشته و دست دلالان قطع گردد.
در همین ارتباط مدیر جهاد‌کشاورزی شهرستان کهگیلویه از اهتمام تمامی دستگاه ها درکنترل وتوزیع مرغ باقیمت مصوب ۱۷۱۰۰۰ریال خبرداد وگفت: ما تمامی فرایند را در جهت کاهش مشکلات مردم رصد می نماییم.
حکمت الله نریمانی گفت:تاکید داریم که مرغ تحویلی به کشتارگاهای استان در بازار کهگیلویه،چرام و لنده توزیع شود.
وی باحمایت ازواحدهای مرغداریهای شهرستان دربحث تحویل نهاده ها تاکید کرد: درطول سال باقیمت دولتی ازواحدهای تولیدی حمایت میکنیم .
نریمانی افزود:شهرستان کهکیلویه دارای ۳۲واحدمرغداری میباشد که هم اکنون ۹واحد آن بعلت مشکلاتی غیرفعال می‌باشند و در تلاشیم مشکلاتشان رابه حداقل برسانیم و انها به چرخه تولید برگردند.
مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه ادامه داد: مقدارریزش جوجه درهر دوره ۵۰۰هزارقطعه میباشدکه گوشت استحصال شده هردوره معادل ۱۰۰۰تن مرغ زنده میباشد.
وی یکی ازمشکلات اصلی شهرستان‌ رانبود کشتارگاه اعلام کرد که درصورت وجود سرمایه‌گذار و راه اندازی کشتارگاه مشکلات حمل وفروش وتحویل به موقع به عاملین فروش به حداقل می رسد.
وی ضمن تشکرازاداره دامپزشکی واداره صمت واداره تعزیرات حکومتی گفت: تعامل بسیارخوبی با مجموعه جهاد کشاورزی دارند و همیشه پای کار میباشند.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه ادامه داد:وظیفه مدیریت جهاد کشاورزی خدمت بی منت به همشهریان درزمینه تامین موادپروتئنی وتامین قوت لایموت مردم می‌باشد.

علی اکبر حسینی مدیر دامپزشکی کهگیلویه نیز گفت:اداره دامپزشکی در فرایندهای مختلف تولید و عرضه همواره بر واحدهای مرغداری نظارت می کند تا گوشت سالم به دست مردم برسد.
حکیم مدیر اداره صمت نیز برافرایش نظارت بربازار تاکیدکردوگفت:خوشبختانه بابرنامه‌ریزی صورت گرفته در زمینه تهیه و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم مشکلی وجود ندارد.
مدیر اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه گفت:با برنامه ریزهای انجام  شده در بیش از ۲۶ نقطه مرغهای تنظیم بازار با نظارت این اداره توزیع می شود.

حکیم افزود:بصورت شبانه روزی پای کارهستیم تا مردم آرامش داشته باشند.
وی از  مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده درخواست کرد: در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت