پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1400 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 96457

آموزش در چرام مجازی است و آموزش وپرورش تابع تصمیمات ستاد مقابله با کروناست

روابط عمومی آموزش و پرورش چرام به اظهارات هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان درستادمقابله باکرونا واکنش نشان داد.

صدای جنوب:

متن جوابیه که دراختیار این پایگاه خبری قرارگرفته  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ ۖ وَلا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ عَلىٰ أَلّا تَعدِلُوا ۚ اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوىٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعمَلونَ﴿۸سوره مبارکه مائده﴾

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! همواره برای خدا قیام کنید، و از روی عدالت، گواهی دهید! دشمنی با جمعیّتی، شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند! عدالت کنید، که به پرهیزگاری نزدیکتر است! و از (معصیت) خدا بپرهیزید، که از آنچه انجام می‌دهید، با خبر است!

با سلام و آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان انشالله که خداوند توفیق وسلامتی عطا نماید تا ازفیوضات الهی این ماه سراسر رحمت بیش از پیش برخوردار گردیم و صفات رذیله انسانی را از خود دور گردانیم

 

در پی درج خبری توسط مدیر شبکه بهداشت و درج آن در سایت های محلی مبنی بر فعالیت حضوری مدارس واجبار دانش آموزان برای حضور در کلاس درس ، به اطلاع می رساند این مدیریت از ابتدای شیوع بیماری کروناو تشکیل جلسات ستاد مربوطه ، تمامی مصوبات مربوطه را به نحو احسن رعایت نموده و کاملا هماهنگی وهمکاری لازم را با ستاد مقابله با کرونا داشته است بالاخص در دوره زمانی چهارماهه مدیریت جدید آموزش وپرورش که در تمامی جلسات ستاد مبارزه با کرونا حضور فعال داشته و تمامی برنامه ها وفعالیت های اجرایی در مدارس را برابر دستورالعملها و مصوبات استانی و شهرستانی به نحو احسن انجام داده که بارها از طرف ریاست ستاد مقابله با کرونا بصورت حضوری از اقدامات پیشگیرانه آموزش وپرورش  تقدیر به عمل آمده و در ایام بعد از تعطیلات بنابر تاکید ستاد مقابله با کرونای استان و شهرستان، هیچکدام از مدارس تحت پوشش این مدیریت فعالیت حضوری نداشته و تدریس صرفا بصورت مجازی بوده است و تمامی فعالیت ها با هماهنگی و مصوبات ستاد مربوطه همراه بوده و خبر اجبار دانش آموزان و بازگشایی مدارس از اساس کذب بوده و هیچ گونه جنبه واقعیتی نداشته است. شایسته بود مدیر شبکه بهداشت و اصحاب رسانه قبل از درج خبر و ایجاد فضای استرس و فشار  روانی در شرایطی که مردم ما به آرامش نیاز دارند، مثل سایر برنامه ها ازمدیریت آموزش وپرورش سوال کرده و صحت وسقم خبر را پیگیری و  قبل از گزارش به ستاد مقابله با کرونا به صورت متقن و مدلل اطلاعات را جمع آوری میکردند.

آموزش و پرورش شهرستان چرام همیشه طبق قانون، دستورالعمل ها را جهت سلامتی مردم شریف و دانش آموزان عزیز اجرا کرده و بر اجرای دقیق دستورالعملهای بهداشتی تاکید و نظارت کامل داشته است.

بارالها سایه ی شوم این بلای عظیم، ویروس منحوس کرونا را از سر جهانیان بردار و همه ی مردم دنیا را به ساحل آرامش برسان

 

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت