پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1400 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 96505

افزایش سرانه فضا‌های ورزشی در بهمئی

سرانه چمن و فضای ورزشی در شهرستان بهمئی حدود ۷۰ درصد بیش از میانگین استانی است.

به گزارش  صدای جنوب ؛ معاون امور اقتصادی استاندار در مراسم افتتاح چمن مصنوعی در بهمئی از جایگاه برتر شهرستان بهمئی در خصوص افزایش سرانه چمن و فضا‌های ورزشی در شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته، متراژ سرانه چمن ورزشی در شهرستان بهمئی ۷۳ سانتی متر مربع است، این در حالی است که میانگین سرانه چمن و فضا‌های ورزشی در سطح استان ۴۳ سانتی متر مربع است.

حشمت الله صمیمی دوست با بیان اینکه سرانه چمن و فضای ورزشی در بهمئی حدود ۷۰ درصد بیش از سرانه میانگین استانی است، افزود: این موضوع در پیشبرد اهداف ورزشی این شهرستان و پرورش ورشکاران و جوانان قهرمان نقش بسیار مهمی دارد.
صمیمی دوست از بهره برداری ۴۷ زمین ورزش چمن مصنوعی در ۸ سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: با افتتاح طرح‌های ورزشی جدید در نقاط مختلف استان، سرانه فضای ورزشی در این استان به ۹۲ سانتی متر مربع رسید.

وی از افزایش فضا‌های ورزشی استان از ۹۴ به ۹۵ صدم متر مربع خبر داد و با بیان اینکه با اجرای این طرح ها، مشکل ورزش‌های توپی در این استان برطرف می‌شود گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت‌های دولت توانسته به لحاظ سرانه ورزشی، جز چهار استان برتر کشور قرار بگیرد.

معاون اُمور اقتصادی استاندار با بیان اینکه، ۲۷ صدم مالیات بر ارزش افزوده مطابق قانون به ورزش اختصاص می‌یابد و از همین محل در گذشته ۱۲ میلیارد تومان به ورزش استان اختصاص داده شد گفت: بخشی از اعتبارات مورد نیاز حوزه ورزش و جوانان از محل اعتبارات نفت اختصاص داده می‌شود که در این مورد ۴۴ میلیارد تومان به ورزش استان اختصاص داده شد.
کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ سرانه ورزشی در ردیف چهار استان برتر کشور قرار دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت