پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 فروردین 1400 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 96523

اجرای ۵۰ ویژه برنامه با محوریت قرآن در کهگیلویه و بویراحمد

ماه رمضان امسال ۵۰ ویژه برنامه با محوریت قرآن و عترت در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

به گزارش  صدای جنوب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: ماه رمضان امسال ۵۰ ویژه برنامه با محوریت قرآن و عترت در همه شهرستان‌ها و مناطق این استان اجرا می‌شود.
محمدعلی پیرسبزی با بیان اینکه متولی اصلی اجرای این تعداد ویژه برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: برخی از این ویژه برنامه‌ها شامل تفسیر قرآن کریم، مسابقات کتابخوانی، تجلیل از فعالان قرآنی، شرح ادعیه ماه رمضان و جزءخوانی قرآن کریم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای نمایش‌های موضوعی، شب شعر، محافل اُنس با قرآن کریم، پخش کلیپ‌های مهدویت و سبک زندگی اسلامی، اجرای طرح تفسیر ۱۰۰ ثانیه ای، شرح دعای صحیفه سجادیه و طرح اکرام ایتام نیز از دیگر ویژه برنامه‌های ماه رمضان امسال در این استان هستند.
پیرسبزی عنوان کرد: رمضان به عنوان ماه دعا، مناجات، نیایش، استغفار، توبه و نزول قرآن کریم موجب حیات روح و جان مسلمانان می‌شود.
وی افزود: تعدادی از مؤسسه‌های قرآنی کهگیلویه و بویراحمد نیز در ماه رمضان امسال اجرای برنامه‌های متنوع با موضوع قرآن و عترت را در بستر فضای مجازی تدارک دیده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت