پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آذر 1395 ساعت 09:09:: شناسه خبر: 9670

کنایه های رئیس کل دادگستری از «صدا و سیما»و «برنج محسن »تا «مدیرکل امور بانوان استانداری»

مزارعی:برای برنامه فرهنگی در صدا و سیما استان بابت هر دقیقه ۱۶۰ هزار تومان باید هزینه کنیم. مثل برنج محسن نیستیم که بفروشیم و منبع درآمد داشته باشیم، ما منبع درآمدی نداریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم به ریاست رئیس کل دادگستری با حضور شورای پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل امور بانوان استانداری انتقاد کرد، و گفت: مدیرکل امور بانوان که همیشه می‌گوید اهتمام به جلسات امور بانوان داشته باشید، ولی در جلسه مهمی که ایشان میدانست در حوزه طلاق بانوان است حضور ندارد.

حجت السلام مزارعی با اشاره به اینکه مدیرکل امور بانوان استانداری به عنوان متولی طلاق بانوان در این نشست حضور ندارد، افزود: شورای پیشگیری کمک خوبی در حوزه طلاق بانوان خواهد بود، مدیرکل امور بانوان استانداری باید چانه زنی کند، ولی با وجود چنین جلساتی که باید حضور داشته باشد، حضور ندارد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه وقتی در موضوع طلاق متولیان حضور ندارد، دیگران چه کاری می‌توانند انجام دهند، ادامه داد: اولین حوزه که باید در بخش طلاق و ازدواج  تلاش کند حوزه استانداری است، زیرا اعتبارات در این حوزه وجود دارد.

مزارعی گفت: ازدواج دانشجویی مخرب ترین و بی پایه ترین ازدواج است فردی که در شمال ایران است و دیگری در جنوب ایران است نمی توانند دو گزینه مناسب برای ازدواج باشد.

بنا بر این گزارش رئیس کل دادگستری استان از صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد، و گفت: اگر بخواهیم برنامه فرهنگی در صدا و سیما استان ایجاد، باید کلی هزینه به صدا وسیما پرداخت کنیم.

وی با اشاره به هزینه‌های درخواستی صدا و سیما، ادامه داد: برای برنامه فرهنگی در  صدا و سیما استان بابت هر دقیقه ۱۶۰ هزار تومان باید هزینه کنیم. مثل برنج محسن نیستیم که بفروشیم و منبع درآمد داشته باشیم، ما منبع درآمدی نداریم.

مزارعی اظهار داشت: صدا و سیما باید به جای برخی از برنامه‌هاشون از برنامه‌های فرهنگی استفاده کند. صدا وسیما باید از ما تقاضا کند، کارشناس به صورت رایگان بدهیم. و وقت برنامه‌هاش را با برنامه‌های خوب و پرجاذبه پر کنند.

حجت السلام مزارعی تصریح کرد: من برنامه های صدا و سیما را به دلیل کمبود وقت نگاه نمی‌کنم و فقط اخبار می‌بینم و بیشتر از اینترنت اخبار را دنبال می‌کنم.

وی افزود: صدا و سیما استان در هفته یک ساعت در اختیار سازمان های قضایی و دادگستری قرار دهند، تا با برنامه های فرهنگی خروجی خوبی داشته و آرامش در جامعه برقرار شود. رسالت صدا و سیما در امور فرهنگی است، پول و اعتباری نداریم که بدهیم.

حجت‌الاسلام مزارعی درخصوص استخدام های فله ای هم گفت:حتی اگر یک نمونه وجودداشته باشد برخورد می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت