پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1395 ساعت 09:09:: شناسه خبر: 9787

انتقاد بخشدارچاروسا از اداره راه وشهرسازی/راه ارتباطی۱۲روستا قطع می باشد

متاسفانه راه و شهرسازی به بازگشایی راه ارتباطی کمکی نمی‌کند و با پیگیری‌های صورت گرفته همچنان شاهد بی توجهی راه و شهرسازی هستیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدار چاروسا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: نامگذاری هفته‌ای به نام وحدت توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باعث شد که این هفته به نماد وحدت جهان اسلام تبدیل شود.

حیات پرواز  تصریح کرد: اهل سنت و اهل تشیع با وحدت و همدلی کامل زیر پرچم اسلام در پیشبرد کامل اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه سیل هفته گذشته خساراتی را به راه‌های روستایی وارد کرد افزود: به علت بارش شدید باران در سیل اخیر سبب شد تا قلعه رئیسی دارای بیشترین بارش باران باشد ولی متاسفانه خدمات‌رسانی کمتر از دیگر مناطق بود.

پرواز تصریح کرد: بیش از ۲۳ راه روستایی قطع شده بود که بعضی از آنها توسط مردم و شهرداری قلعه رئیسی بازگشایی شد ولی متاسفانه همچنان بسیاری از راه‌های روستایی سخت‌گذر قطع است.

رئیس شورای اداری چاروسا با اشاره به اینکه هم اکنون راه ۱۲ روستا در چاروسا همچنان قطع است یادآور شد: متاسفانه راه و شهرسازی به این مسئله توجه نمی‌کند و با پیگیری‌های صورت گرفته همچنان شاهد بی توجهی راه و شهرسازی هستیم.

پرواز اضافه کرد: گوراب، شوار، کوه پنبه، لاش، ادرج، آب نمک و روستاهای اطاف دارگنجی از مهمترین روستاهایی هستند که راه روستایی آنان همچنان قطع می‌باشد.

فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت