پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1395 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 9800

امام جمعه سرفاریاب:

هر جا که وحدت خود را از دست دادیم متحمل ضربات و زیان‌های زیادی شدیم

امروز دنیای اسلام بیش از هر زمان دیگری نیاز به مهربانی و وحدت دارد/ از نتایج بسیار مهم وحدت حوزه و دانشگاه وحدت، همدلی و مبارزه با تهاجم فرهنگی بود/

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب؛

حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه های نماز جمعه این هفته سرفاریاب  با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام صادق و آغاز هفته وحدت گفت:امروز دنیای اسلام بیش از هر زمان دیگری نیاز به مهربانی و وحدت دارد، وحدتی که پیامبر اسلام شبانه روز برای آن زحمت کشیدند تا اتحاد جامعه اسلامی حفظ شود.
به گزارش صدای جنوب، وی به میلاد امام صادق و اقدامات آن حضرت در راستای تبلیغ دین اسلام اشاره و افزود: امام صادق در دوران دو حکومتی زندگی می‌کردند که برضد شریعت اسلام تبلیغ می‌کردند، لذا آن امام دست به کارهای تبلیغی و علمی مهمی زدند تا جامعه اسلامی را از انحرافات فکری نجات دهند.
خطیب جمعه سرفاریاب اظهار کرد: از کارهای مهم امام صادق جهاد علمی بود که آن حضرت برای مبارزه با فرقه‌های نوظهوری که در آن زمان رواج یافته بودند انجام داد، لذا امام با همه آنها مبارزه علمی کرد و در تمام این مبارزات نیز پیروز بود تا اسلام ناب محمدی زنده بماند.
پژمان وحدت حوزه و دانشگاه را مهم دانست و گفت: از نتایج بسیار مهم وحدت حوزه و دانشگاه وحدت، همدلی و مبارزه با تهاجم فرهنگی بود، امام خمینی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران جدایی حوزه و دانشگاه را از توطئه‌های مهم استکباری می‌دانستند.
امام جمعه سرفاریاب تصریح کرد: هر جا که از هم جدا شدیم و وحدت خود را از دست دادیم متحمل ضربات و زیان‌های زیادی شدیم.
حجت الاسلام پژمان افزود: الان دشمن از ناحیه‌ای ما را تهدید می‌کند، و دست روی نقطه‌ی حساسی که همان وحدت جهان اسلام است گذاشته است، هر جاکه دشمن توانست به وحدت خدشه‌ای وارد کند و بین نخبگان علمیحوزه و دانشگاه جدایی اندازد آنجا توانسته است وارد شود و ضربه زند.
وی آزاد‌سازی شهر حلب را نتیجه وحدت مردم و ارتش سوریه دانست و گفت: مهمترین پیام این پیروزی اتحادی بود که مردم سوریه برای آن می‌جنگیدند و ایناتحاد و یکپارچگی آنها را می‌رساند، و ثابت شد وقتی نیروی‌های نظامی و مردمی متحد باشند می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت