پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اردیبهشت 1400 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 98120

دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به زودی راه اندازی می شود

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به زودی شاهد راه اندازی یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای بیمارستان امام خمینی(ره)کهگیلویه خواهیم بود.

صدای جنوب:

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به زودی شاهد راه اندازی یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای بیمارستان امام خمینی(ره)کهگیلویه خواهیم بود.

دکتر علیرضا ملک پور در بازدید از بیمارستان امام خمینی( ره )کهگیلویه گفت: با پیگیری های این معاونت و رایزنی با معاونت درمان وزارت بهداشت آموزش پزشکی، یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، علاوه بر سی تی اسکن قبلی، خریداری و در این مرکز درمانی راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به جمعیت تحت پوشش این مرکز درمانی افزود: امیدواریم این دستگاه بتواند پاسخگوی نیازهای تشخیصی بیمارانی که در بیمارستان بستری میشوند به خوبی تامین کند.

ملک پور در ادامه به همراه مسئول اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه، مسئولین بیمارستان و کارشناسوان فنی از مکان پیش بینی شده جهت جانمایی دستگاه بازدید و دستورات لازم را صادر کردند.

ملک پور در ادامه اظهار کرد: پیرو سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و موافقت ایشان با افزایش تخت هایICU باتوجه به نیاز این مرکز درمانی، جهت ارئه خدمات بهتر و بیشتر به بیماران به زودی شاهد افتتاح بخش جدید ICU در این بیمارستان خواهیم بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه در پایان بازدید گفت: ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی مدیریت شبکه، بیمارستان و کادر درمان در مبارزه با بیماری کووید۱۹، امیدواریم با تجهیز بیمارستان و رفع کمبودهای موجود شاهد خدمات درمانی باکیفیت به مراجعین این مرکز درمانی باشیم.ایسنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت