پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1400 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 99025

سقف گذاری و اسکلت بندی ۱۱۵ واحد زلزله زده در شهرستان دنابه پایان رسید

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده شهرستان دنا را مطلوب ارزیابی کرد.

معاون عمرانی استاندار گفت:کار سقف گذاری و اسکلت بندی۱۱۵ منزل زلزله زده در شهرستان دنا به پایان خواهد رسید.

حاجی زاده روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده شهرستان دنا را مطلوب ارزیابی کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سلسله بازدیدهای هفتگی خود امروز نیز  از روند بازسازی منازل در حال ساخت شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید کرد.

مدیر کل  بنیاد مسکن  استان ، شهردار سی سخت ، رئیس سازمان نظام مهندسی استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل امور روستایی استانداری، معاون ساخت و‌توسعه راه و شهرسازی و تعدادی از مسئولان استانی نیز جهت بررسی ساخت و سازها حاجی زاده را در این بازدید همراهی کردند.

حاجی زاده ضمن بازدید از منازل در حال ساخت مختلف شهر سی سخت از نزدیک روند ساخت وساز منازل سطح این شهر را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید اظهار داشت:با تمهیدات استاندار و پای کار بودن همه ی دستگاه های متولی روند بازسازی مطلوب و سرعت گرفته است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد:شاید برای اولین بار بود که مصوبات زلزله سریعا در هیات دولت تصویب و ابلاغ شد و دستگاه های مجری پای کار آمدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزیابی منازل همزمان با آواربرداری و پاکسازی معابر انجام شد، گفت:جلسات متعدد ستاد بازسازی جهت بررسی روند ساخت و سازها به ریاست استاندار برگزار می شود و با همراهی خوبی که همی مسئولان در همه ی زمینه ها داشته اند باعث شده سرعت کار به خوبی پیش رود تا منازل هر چه سریعتر به مردم عزیز تحویل داده شود.

وی با اشاره به نطارت ناظران بر منازل گفت: در بازدیدهای میدانی که نظارت کردیم ناطران بنیاد مسکن،نظام مهندسی ساختمان و سایر همکاران پای کار هستند و روند ساخت و سازها را به خوبی بررسی می کند.

وی روند بازسازی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود:خوشبختانه کار طبق روال طبیعی پیش می رود و ضمن تشکر از مردم انتظار همکاری بیشتر از مردم جهت سرعت بخشیدن به ساخت و سازها را داریم و دستگاه ها هم هر جا گرهی باشد باید به کمک مردم بیایند.

وی با اشاره به صدور پروانه های ساخت گفت:پروانه ها به جز چند مورد اکثرا صادر شده است.

حاجی زاده افزود:پرونده های احداثی در شهر و روستا جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی و اکثرا انعقاد قرارداد شده است.

وی به سقف گذاری منازل اشاره کرد و گفت:حدود ۱۱۵ واحد در شهر و روستا سفف گذاری شده است و چند واحد در مرحله ی بهره برداری است.

معاون عمرانی استاندار حضور مضاعف دستگاه های متولی اجرایی را لازم دانست و گفت:ضمن تشکر از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید تیم های خدمات رسانی را افزایش دهند.

حاجی زاده اظهار داشت:نباید با فرارسیدن فصل سرما در تحویل منازل دچار مشکل شویم.

وی به اجرای عملیات منازل تعمیری اشاره و افزود:در بحث تامین مصالح ساختمانی نیز مشکلی نداریم و در هر صورت نمیگذاریم در تامین مصالح ساختمانی سی سخت مشکلی داشته باشد و در بحث سیمان تمهیداتی اندیشیدیم که علاوه بر سیمان بنیاد مستضعفان سمیان به قیمت موصب کارخانه از کارخانه سیمان مارگون تامین شود و در بحث تامین شن و ماسه و میلگرد نیز همکاری های خوبی شد و‌ بنیاد مسکن هم در این زمینه پای کار است.

وی افزود: انشالله روند بازسازی در روزهای آینده مضاعف شده و این کار جهادی که با روحیه جهادی شروع شده است به نتیجه مطلوب می رسد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت