پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1400 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 99067

تلاش دشمنان برای عدم موفقیت جریان انقلاب در انتخابات/ تاکید حامیان سعید محمد بر حمایت از آیت‌الله رئیسی

مسئول ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی با اشاره به اینکه خیال نکنیم کار تمام شده بر تلاش و حمایت از آیت‌الله رئیسی تاکید کرد.

تلاش دشمنان برای عدم موفقیت جریان انقلاب در انتخابات/ تاکید حامیان سعید محمد بر حمایت از آیت‌الله رئیسی

مسئول ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی با اشاره به اینکه خیال نکنیم کار تمام شده بر تلاش و حمایت از آیت‌الله رئیسی تاکید کرد.

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج، حجت‌الاسلام جعفری در همایش حامیان محمد، یاوران رئیسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از اینکه صلاحیت سعید محمد احراز نشد وی بنا به تکلیف به عنوان کمک به جریان انقلاب تمام قد ایستاد و کاندیدای شاخص جریان انقلاب را یاری می‌کند.

مسئول ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی با اشاره به اینکه خیال نکنیم کار ساده‌ای در پیش داریم، افزود: مسیر دشواری در پیش داریم لازم است همه با تمام وجود به میدان بیایم تا گفتمان انقلابی را ترویج و کاندیدای شاخص این جریان را یاری کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که انتخابات را لیله‌القدر نظام دانست و گفت: همانطور که در شب قدر، خداوند مقدرات یک ساله را رقم می‌زند در انتخابات مقدرات ۴ سال را رقم می‌زنیم.

وی حضور حداکثری در انتخابات را دومین مساله مورد مقام معظم رهبری دانست و افزود: رهبری فرمودند صرف نظر از رای دادن به شخص خاصی، حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی نظام را بالا می‌برد. لذا وظیفه داریم همه را تشویق به حضور حداکثری در‌ پای صندوق‌های رای کنیم.

وی انتخاب اصلح را نکته سوم مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: وظیفه داریم انتخاب اصلح داشته باشیم، لذا دقت کنیم این بار مسئولیت را به چه کسی بسپاریم. از میان کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان کسی که به منظومه فکری حضرت آقا نزدیک است آیت‌الله رئیسی است.

حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: پس از عدم احراز صلاحیت جناب محمد طی ستادهای مستقل تحت عنوان حامیان محمد یاوران رئیسی( همیار) از کاندیدای جریان انقلاب حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به استقبال مردمی از سعید محمد در طول مدت ۶ ماه گفت: همه دیدید محمد با وجود اینکه شناخته شده نبود اما در یک بازده زمانی ۵ و ۶ ماهه محور وحدت بود و اقبال از وی غیرقابل تصور بود در شرایط کنونی همه وظیفه داریم گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال کنیم.

وی خطاب به حامیان جریان انقلابی گفت: حواسمان جمع باشد بعضی‌ها فکر نکنند کار تمام است و نیاز به تلاش و کوشش نیست اینطور نیست دشمنان دست به دست هم دادند تا با ایجاد اختلاف و تخریب کسانی که می‌توانند مشکلات مردم را حل کنند روی کار نیایند.

جعفری بیان کرد: همه در استان موظف هستیم با همدلی و همزبانی و سعه صدر از آقای رئیسی حمایت کنیم، نباید گاهی خودخواهی، منیت‌ها و خودزنی‌ها که در استان ما کم نیست مانع از ادامه کار و رسالت مهمی که داریم شود، ریش‌سفیدان جریان انقلاب موظف هستند آسیب‌شناسی کنند و موارد را رفع کنند.

مسئول ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی بیان کرد: جریان انقلاب باید به جوانان که مورد تاکید رهبری است بیشتر توجه کنند میدان بدهند، از خودزنی‌های درون استان بپرهیزیم.

وی بیان کرد: انتظاری که داریم با عزمی جزم‌تر از گذشته نسبت به تفهیم گفتمان انقلاب اسلامی و کاندیدای شاخص جریان حضرت ایت‌الله رئیسی تلاش کنیم و مردم را با این جریان آشنا کنیم تا با انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور آینده از این شرایط عبور کنیم.

وی با اشاره به مشکلات معیشت و اشتغال و تولید کشور گفت: رهبری فرمودند مشکلات مردم رابطه با فلان کشور یا سیاست خارجی نیست، مشکلات مردم معیشت است جریان انقلاب نباید این فرصت مهم را از دست بدهد.

مسئول ستاد حامیان محمد یاوران رئیسی خاطرنشان کرد: ستادهای شهرستانی باید نهایت همکاری با سایر ستادها در جهت کمک به جریان انقلابی را داشته باشند.
گفتنی است در این همایش، سعید محمد طی تماس تلفنی با اشاره به تمکین از تصمیم شورای نگهبان از حمایت ستادهای انتخاباتی خود از آیت‌الله رئیسی خبر داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت