پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 خرداد 1400 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 99642

آرمان بیگلری محور وحدت و همدلی ستادهای آیت الله رییسی در کهگیلویه و بویراحمد

آیین افتتاح ستاد مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهر یاسوج در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ با نامه آرمان بیگلری به فرمانداری شهرستان بویراحمد اجازه برگزاری گرفت.

صدای جنوب:

بعد از کش و قوس‌های فراوان بر سر ادعای ریاست ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد بین خلیفه خلقی‌پور و آرمان بیگلری نهایتاً علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در کشور آب پاکی را روی دست همه ریخت و با ارسال نامه‌ای به وزارت کشور آرمان بیگلری را به عنوان رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد.

کروبی نیا معین ستاد کشوری انتخابات آیت‌الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد فقط یک حکم ریاست ستاد مرکزی برای آقای آرمان بیگلری صادر شده و وی مسئولیت شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: از طرف ستاد مرکزی کشوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فقط آرمان بیگلری به عنوان رئیس ستاد مرکزی استان معرفی شده و برگزاری هرگونه تجمع و سخنرانی صرفاً با هماهنگی آرمان بیگلری مقدور می‌باشد.

بیگلری هنواره بر وحدت و همدلی تاکید کرده و تنها خواسته خود را موفقیت آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده است.

وی بارها بر اتحاد همه ستادها تاکید کرده و بر حضور حداکثری مردم در این انتخابات اصرارنموده است.

بیگلری هماهنگ با سیاست های ایت الله رییسی بر باز بودن درب ستاد ایشان بر روی همه افراد وگروه ها و جناح ها تاکید کرده است.

آیین افتتاح ستاد مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهر یاسوج در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ با نامه آرمان بیگلری به فرمانداری شهرستان بویراحمد اجازه برگزاری گرفت.

هم‌اکنون  آئین افتتاح ستاد مردمی ایت الله رییسی  در حال برگزاری است و آرمان بیگلری مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با همراهی جمعی از مسئولان کارگروه‌های ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی حضور دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت