پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 خرداد 1400 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 99821

در نشست روشنگری شهرستان لنده مطرح شد:

ضعف مدیریت در اقتصاد و معیشت مردم / باید دولتی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم+تصاویر

مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: ضعف مدیریت در اقتصاد و معیشت مردم تاثر مستقیمی داشته است که باید دولتی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم و باید تحول ارزشمندی با حماسه حضور مردم صورت گیرد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، نشست روشنگری و بصیرتی با حضور مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنده، فرمانده سپاه ناحیه لنده و فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان شهرستان لنده در حسینیه ثارالله برگزارشد.

در ابتدای این نشست  روح الله ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره با نشست های بصیریتی و روشنگری گفت: تا امروز بیش از ٣٠نشست حضوری و ١٢نشست مجازی در شبکه های اجتماعی برای آگاهسازی و بصیرت افزایی بسیجیان برگزارشد.

وی افزود: رأی هر ایرانی و حضور آگاهانه در پای صندوق، علاوه بر این‌ که یک وظیفه شرعی و ملی است؛ بازخوردِ آن به خود فرد رأی‌دهنده، برمی‌گردد که مشارکت همگانی به عنوان یک پشتوانه ملی است.

در ادامه نیز حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی گفت:پیروزی انقلاب اسلامی تبلور اندیشه های ناب اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی گفت:اگر یاری خداوند نبود پیروزی انقلاب اسلامی هرگز به ثمر نمی نشست و این پیروزی تنها با ایمان به خدا بود که باعث شد هیمنه شرق و غرب را در هم کوبید.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: روزگاری همه امورات ما دست آمریکایی ها بود چیزی به نام انتخابات وجود نداشت و تمام عزل و نصب های ما دست آمریکایی ها بود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی از یک طرف هژمونی استکبار و امریکا درهم شکست و از طرف دیگر اقتدار ایران حفظ شد و امروز در عراق، افغانستان و سایر کشور ها در حال خالی کردن و انتقال نیروهای خود هستند.

حکمتی نیک گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطف و تجدید کننده جنبش های آزادی خواه در جهان شد و با عمل نرم افزاری و اعتقادی و معرفی گفتمان انقلاب اسلامی را در مقیاس جهانی به تمام کشورهای آزادی خواه جهان معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: البته موفقیت های بزرگی در طی این چهار دهه کسب کردیم ولی در برخی جاها به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم گام های موثری برداریم که ناشی از برخی تفکرات لیبرالی بود.

مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: ضعف مدیریت در اقتصاد و معیشت مردم تاثر مستقیمی داشته است که باید دولتی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم و باید تحول ارزشمندی با حماسه حضور مردم صورت گیرد.

وی گفت: مشارکت مردم در این صحنه می تواند تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند که نقش روشنگری برای مشارکت مردم و بیان شاخصه های انقلابی گری و بصیریت افزایی و آگاهی بخشی وظیفه همه ما انقلابی ها است.

حکمتی نیک گفت: مشکلات مردم با رای ندادن درمان نمی شود ولی اگر انتخابی آگاهانه و دولت در تراز انقلاب داشته باشیم مشکلات مردم و اقتصاد کشور رفع خواهد شد.

وی گفت:روحیه جهادی و داشتن مدیریت انقلابی و روحیه جهادی می تواند نقش مهمی در بحث رفع مشکلات و بحران های امروز داشته باشیم.

حکمتی گفت:دولت مطلوب نظام اسلامی یکی از مهمترین ضروریات است و هرچه مشارکت بالاتر باشد شاهد تحولات اساسی در حوزه امنیت، پشتوانه مردمی خواهیم داشت و همه ما باید در زمینه مشارکت افزایی باید مشارکت داشته باشیم.

وی گفت: دشمنان شبانه روز در حال کار برای براندازی نظام ما هستند و تلاش می کنند دولتی همسو با خودشان روی کار بیایید تا تحریم های خود را تشدید کند  و از مذاکره برای فشار حداکثری بر ملت ایران استفاده کند.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: بسیج تمام امکانات دشمن در فضای مجازی و حقیقی برای روی کار نیامدن دولت انقلابی برای اعمال فشار بر نظام است.

وی گفت:رای ما در شکل گیری دولت آینده موثر است لذا باید با هم و درکنار هم برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم تا توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت