پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مرداد 1397 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 38697

جشن ولادت امام رضا (ع)در دهدشت برگزار شد

مراسم ولادت امام رضا (ع) توسط ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه وهیئت رزمندگان اسلام وباهمکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در پارک جانبازان دهدشت با مشارکت عموم مردم برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم جشن ولادت امام رضا (ع) توسط ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه وهیئت رزمندگان اسلام وباهمکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در پارک جانبازان دهدشت با حضور بسیجیان و عموم مردم برگزار شد .

در این مراسم که با اجرای برنامه های شادی همراه بودسرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رئوف امام رضا (ع) گفت :یکی از موضوعاتی که امروز لازم است به آن بیشتر پرداخته شود این است که در پی این باشیم تا اسلام ناب محمدی را در تمام حوزه‌های زندگی وارد کنیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ولایتی کارشناس مسائل دینی با تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی‌ الرضا (ع)‌‌ به بیان فضائل و ویژگی‌های آن امام همام پرداخت.

برگزاری مولودی خوانی توسط خواجه پور ذاکر اهل بیت آقای خواجه پور و اجرای نمایش، شاهنامه خوانی و مسابقه ازدیگربرنامه های این جشن مردمی بود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت