پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1400 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 100672

پیام قدردانی حجت الاسلام موحد از حضور گسترده مردم در انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی قدر دانی کرد.

صدای جنوب:

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی قدر دانی کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم.
با اهداء مراتب تحیِّات به پیشگاه شما مردم هوشیار و متعهد استان کهگیلویه و بویراحمد.
خداوند متعال را از عمق جان می ستاییم که در آزمونِ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا که مظهرِ مردم سالاریِ دینی است،مقتدرانه درخشیدید و سیِّد صالح،مردمی و عدالت محور،آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب نمودید.
این حضور معنادار و هوشمندانه شما امَّت سرافراز در این آزمون سترگ،معادلات تمام دشمنان در کمین نشسته را بر هم زده و امید را در دل مردم آگاه و متدین،قوَّت بخشیده است.
به منتخبین شورای شهر و روستا تبریک عرض نموده و امیدوارم از این فرصت ایجاد شده با هم افزایی بتوانیم در جهت توسعه حوزه انتخابیه نهایت تعامل و همکاری داشته باشیم.
ضمن ابراز سپاسگزاری از حضور آگاهانه تان از کلیه برگزار کنندگان انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی و نیروی های امنیتی و انتظامی تشکر نموده ،توفیق و سربلندی همگان را از یزدان پاک خواستاریم.
سید محمد موحد
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت