پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1400 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 100726

بیانیه مهندس ایمان پرویزی کاندیدای انتخابات ششمین دوره انتخابات شهرچرام

به نام بسط دهنده عزت زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد انتخابات به عنوان یک اهرم در راستای تعیین و اجرای دموکراسی در حکومت های مردم سالار معین گردیده است .تا با مدد از تحقق این […]

به نام بسط دهنده عزت

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

انتخابات به عنوان یک اهرم در راستای تعیین و اجرای دموکراسی در حکومت های مردم سالار معین گردیده است .تا با مدد از تحقق این مهم ،خواست و اراده ملت در تعیین سرنوشت خود ظهور باید .

بی شک ،این استقرار اراده عمومی است که مدیریت عمومی و منافع عمومی را تامین می‌کند. وخداروشکر در کشور عزیزمان و در نظام مقدس جمهوری اسلامی این مهم تحقق پذیر هست .

اینجانب ایمان پرویزی ،احدی از فرزندان جغرافیای وزین چرام ،با پیشنهاد برخی از معتمدین دلسوز و نخبگان آگاه و برای ایجاد وحدت و آغاز تحولات سازنده در جغرافیای مشترک زیست مان در ۲۸خرداد ۱۴۰۰ پا در کارزار رقابت انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر چرام گذاشتم ،تا پا به پای ملت غیور سرزمینم در این حماسه حضور ملی نقشی ولو ناچیز داشته باشم و عرق و تعهدم را به این خطه و تمام ملک ایران اثبات نمایم ، و ندای وجدان خود را لبیک گفته و خواست مردم دیارم را اجابت نموده باشم.

به هر صورت ،امکان تحقق این خواست دو سویه ، و با اخذ ۲۶۰۹ رای پاک ، محقق نشد .که با توجه به تعدد کاندید در پایگاه اجتماعی اینجانب ، و نبود هرگونه تقلب و تخلف و هزینه غیرضرور در نوع خود ،کم سابقه بود .

آرای پاکی که از قلب مردم به صندوق های امید روانه شد تا گشایشی باشد برای طلوع نگاهی مادرانه بر جغرافیای مغفول مانده دیارم چرام .

همانگونه که در سخنرانی خود در ستاد خانگی اینجانب در حضور خیل عظیم هواداران خود نیز اعلام نمودم ، صادقانه و بی ریا و بدون چشم داشت مادی آمدم و تمام حق الزحمه مقرر گردیده خود را به امید تحقق رسالت خدمت بی منتم ، عاشقانه بخشیدم ، تا ثابت کنم که خدمت را باید عشق خواند و مقدس شمرد .

از حمایت قاطع مردم فهیم دیارم چرام ، و‌ کلیه اقشار واصناف ، نهادها، ادارات ، و مجریان امر انتخابات و هیات های برگذار کننده و نظارتی و امنیتی مستقر در مراکز اخذ آرای ،جامعه وزین روحانیت ،نیروهای نظامی و انتظامی،جامعه بزرگ دانشگاهیان ،هنرمندان، ورزشکاران ، بازاریان ، وکلای محترم و همکارانم در مراجع عدل گستر و حق ستان ،جوانان پرشوری که با امید ، مرا خواندند و نوشتند و شکوه پیروزی مشترک مان را از گذرگاه قلم بر لوح امید گسترانیدند ، و شرافت را معنا بخشیدند .

دست مریزاد به همه شما سرورانم که زن و مرد و پیر و جوان ،بدون مرزبندی های منسوخ زمانه مرا در کانون مهر خود ،جای دادین . و در گوشه گوشه شهر بانگ پیروزی را طنین انداز نمودین ، و اما ….!

بدون ابهام و تردید شما فاتح این کارزار بودین که به رغم حداقل های موجود و متاثر از نیت خالصانه و اراده پروردگار قلب های بسیاری را فتح نمودین .و این دستاورد کمی نیست .

ضمن قدردانی از تک تک شما ، و تبریک به عزیزان منتخب این دوره که همگی انسان های ارزشمند و خدومی هستند به اطلاع سرورانم می‌رسانم که اینجانب ایمان پرویزی ، متعهد می گردم در صورت تمایل منتخبین شما ، تمام اراده خود را بدون مزد و منت برای شما و در راستای تحقق رسالت مشترکمان که همانا عمران و آبادی و عزت و امنیت است، در کنار این عزیزان بکار گیرم .و فریاد بحق و مستمر مطالبات شما باشم .

باشد ،که همه رستگار شویم .

هر که مارا یاد کرد ،ایزد مر او را یاد باد

هر که ما را خوار کرد ،از عمر برخوردار باد

هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی

هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد

در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار

هر که ما را رنجه دارد ،راحتش بسیار باد

با تقدیم احترام

ایمان پرویزی»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت