پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1400 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 100737

پیام قدردانی محمد آران پور منتخب شورای اسلامی شهر دهدشت از مردم و مسیولان

عرض سلام، ادب و احترام به پیشگاه مردم عزیز شهرستان کهگیلویه! یک بار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی و اجتماعی این شهرستان بادستان توانمند شما ورق خورد.تشکر و سپاس فراوان از حضور پرشور و حماسی شمادر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را دارم.

صدای جنوب:

محمد آران پور باصدور پیامی از مردم وعوامل برگزاری انتخابات قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

به نام آفریدگار فراوانی
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
سلام مهرورزان و همشهریان عزیز
هنگامی که از درون “زلال” باشی!
خداوند به تو نوری و عنایتی می بخشد که ندانی!
و مردم تو را دوست میدارند آنگونه که انتظارش را نداری!
و نیاز هایت از جایی برآورده می‌شود که ندانی چگونه و از کجا!

عرض سلام، ادب و احترام به پیشگاه مردم عزیز شهرستان کهگیلویه! یک بار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی و اجتماعی این شهرستان بادستان توانمند شما ورق خورد.
تشکر و سپاس فراوان از حضور پرشور و حماسی شمادر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را دارم.
پیرو اتمام حجت علمی و التزام شرعی و قانونی ،اینجانب با سرمایه اجتماعی وآموزشی، تجربه علمی واجرایی چند ساله در حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری به منظور ساماندهی و برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی شهر دهدشت و قانونمند کردن امور، شفافیت، پاسخگویی، عدالت اجتماعی، جلوگیری از هرگونه فساد و با اهداف نیل به شهری پایدار، خلاق، پویا، پاک، سبز و شکوفا پا به عرصه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت گذاشتم.
افتخار می‌کنم که همشهریان بزرگوار مدال خدمتگزاری را بر سینه این برادر کوچک خود قرارداده و مرا لایق این مهم دانستند، برآنم که با استعانت از خداوند منان و با تمام وجود، امانتدار و پاسدار رای شما در شورای اسلامی شهر دهدشت باشم.
اینجانب اگر بخواهم از این همه محبت دوستان و حامیان عزیز تشکر کنم زبانم قاصر است، ضمن ادای احترام به همه کاندیداهای محترم و تبریک به دیگرمنتخبین شورای شهر و آرزوی سلامتی و توفیق برای دیگر داوطلبانی که در این رقابت باز ماندند.
امیدوارم که روزی فرا رسد که شهرهای ما بدور از رانت، تقابل منافع حزبی و سیاسی و گروهی باشد
روزی که ما با رای پاک ،شورای پاک انتخاب کنیم و ماحصل آن شهردار پاک و متخصص باشد.
متاسفانه در این دوره شاهد بد اخلاقی های در جذب رای( به هر شکل ممکن ) بودیم که نتیجه آن بی اعتمادی مردم ،کج روی و بی عدالتی خواهد بود
خداوند سبحان را شاکرم که عزیزانی که به بنده رای دادند از روی بصیرت ، آگاهی و توانمندی رای پاک وارد صندوق کردند و خود را آلوده این بد اخلاقی های اجتماعی و سیاسی نکردم.
قطع یقین اعلام مینمایم که فرزندان و منتخبان شما در انجام وظایف شان در شورای شهر نیازمند حمایت گسترده شما دارند.
در این راه ازتلاش های جامعه اجرایی و علمی، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارگران، کارمندان، بازاریان ،حوزه حمل و نقل ایلات و طوایف، شهروندان شریف و عزیز شهرستان کهگیلویه، مدیران محترم، فرماندار محترم، امام جمعه محترم، ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج، هیئت نظارت محترم شهرستان کهگیلویه وهمه عزیزان با هرگرایش سیاسی اصول گرا یا اصلاح طلب تشکر و قدردانی می گردد.
در پایان با نهایت احترام و خضوع با سپاس مجدد مراتب تشکر و سپاسگزاری و قدردانی خود را از تمام کسانی که در انجام انتخابات سالم تلاش کردند وکسانی که به این جانب اعتماد نمودند و به هر شکل و رویه ای اینجانب را مساعدت و همیاری نمودند ابراز می‌دارم و از خداوند سبحان بزرگ خواهان بهروزی، سلامتی و تندرستی برای تمامی شهروندان و خانواده های محترمشان هستم.
در این دوره امید داریم با الحاق شدن روستای سمغان و مسکن مهر به محدوده شهری دهدشت ،مسولین عزیز به این دو منطقه کم برخوردار توجه ویژه نمایند.
ارادتمند و دوستدار مردم شریف شهرستان کهگیلویه
محمد آران پور.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت