پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 تیر 1400 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 100839

در نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه لنده با اصحاب رسانه مطرح شد:

پد خندق کارنامه درخشان استان کهگیلویه وبویراحمد در دفاع مقدس است/تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس استان در شهرستان لنده

فرمانده سپاه ناحیه لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه های هفته دفاع مقدس استان (گرامیداشت حماسه پد خندق)در این شهرستان را تشریح کرد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، روح الله ویسی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان لنده ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته قوه قضائیه با قدردانی از حماسه حضور مردم در انتخابات گفت: امروز ملت ایران در مقطعی تاریخی با حضور خویش مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام و دشمنان زدند.

وی افزود: نباید رشادت ها و دلیرمردی رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود چرا که در پد خندق که حماسه از آتش و خون بود ایثار و فداکاری های بسیاری را خلق کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: حماسه غرور آفرین پد خندق کارنامه درخشان استان کهگیلویه و بویراحمد در طول هشت سال دفاع مقدس است.

ویسی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس استانی و گرامیداشت حماسه پد خندق برنامه هایی در این هفته خواهیم داشت که غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدای پد خندق، سخنرانی پیش از خطبه رزمندگان در نماز جمعه، تهیه و تولید محتوایی در خصوص پد خندق و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از جمله برنامه های این هفته می باشد.

وی تاکیدکرد: برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و تبین حماسه ها و فداکاری های رزمندگان استان و شهرستان لنده در طول هشت سال دفاع مقدس یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: سردار شهید جانمحمد کریمی به عنوان حماسه ساز تاریخی پد خندق و از فرماندهان این پد بود که حقیقتا بنا به گفته شاهدان و رزمندگان تا آخرین قطره خونش دفاع کرد و به همراه شهیدان خیلیل شاد، نویدی، جوادی و سایر شهدا در پد خندق به فیض عظمای شهادت نائل شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت