پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1400 ساعت 02:04:: شناسه خبر: 101098

تقدیر مهندس رئیس زاده منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده از مردم و مسئولین

مهندس رئیس زاده منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده در پیامی از مردم و مسئولین تقدیر و تشکر کرد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مهندس جعفر رئیس زاده منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده از مردم و مسئولین شهرستان لنده تقدیر و تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
*من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق.*
۲۸خرداد ۱۴۰۰برگ زرین دیگری به دفتر تاریخ این شهر افزوده شد. نوری پر تلالو در آسمان امید این سرزمین بدرخشیدو امید به فردایی روشن بر دل ها حیاتی نو بوجود آورد.
مردم فهیم شهر لنده پا به پای مردم ایران زمین درخشیدند وبار دیگربا گام های استوار و اراده پولادین در صحنه ای حضور یافته اند که از ماندگار ترین و زیباترین حماسه های این دیار می باشد.فرهنگ‌و‌پیشینه ی تاریخی این مردم نشان داده است که همواره در حساسترین برهه های حیاتی اجتماعی خویش با عزمی راسخ به میدان آمده وسرنوشت شهر خویش را به بهترین شکل رقم زده اند.
اینجانب پیروزی خود را مدیون لطف و عنایت بزرگان و بزرگواران بسیاری میدانم که تمامی حیثیت اجتماعی و قومیتی خود را بر طبق اخلاص قرارداده و بنده را شرمنده غیرت و همت خود نمودند. از خداوند بزرگ ، توانی میخواهم که بتوانم شرافت و بزرگی شماها را جبران نمایم از اینکه این جانب رابه عنوان یکی از اعضای شورای شهر لنده انتخاب نموده ایدصمیمانه سپاسگزارم. اینجانب اعتقاد دارم تلاش برای توسعه و ابادانی شهرم پایان پذیر نیست و در هر جایگاهی خود را مدیون شما دانسته و خدمت به شما بزرگواران را یک تکلیف واجب میدانم امیدوارم بتوانم در رشد وآبادانی شهرمان کوشا ، اثر گذار و نماینده خوبی برای همه شما باشم .
همچنین از کلیه ی عوامل اجرایی و نظارتی این انتخابات بویژه فرماندارمحترم شهرستان،امام جمعه محترم،ریاست محترم دادگستری،دادستان محترم،فرماندهی نیروی انتظامی،فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج،کلیه کارکنان و‌کارمندان ادارات دولتی که دربرگزاری این حماسه پرشورنقش داشته اند قدردانی به عمل می آید.
التماس دعای خیر
*با احترام جعفر رئیس زاده*
*منتخب شورای شهر لنده*

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت