پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1400 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 101254

دادستان کهگیلویه:

انتخابات به خوبی برگزار شد/۷ هزاردیدار مردمی داشته ام/انجمن حمایت از زندانیان با کمک خیرین از خانواده های زندانیان حمایت می کند

دادستان کهگیلویه گفت:انجمن حمایت از زندانیان هم با کمک خیرین از خانواده های زندانیان حمایت می کند.

صدای جنوب:

به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست خبری مسوولان قضایی کهگیلویه با خبرنگاران برگزارشد.
دادستان کهگیلویه در این نشست عنوان کرد:طی سال گذشته ۱۰ هزار و ۱۶۹ پرونده با عناوین مختلف جرم  بود که به دادسرا وارد شد و رسیدگی شدند.
عبدالله سعادتیان مطرح کرد:وزارت کشور انتخابات را برگزار کرد ولی تامین امنیت ان به عهده ما بود و به خوبی انجام شد و مشکلی پیش نیامد.
این مسوول با اشاره به جایگاه ارباب رجوع گفت:بیش از ۷ هزار دیدار مردمی داشته ام.
وی با بیان اینکه حضور مستمر و بازرسی از زندان داشتیم تصریح کرد:در این بازدیدها تعلیق یا آزادی مشروط، مرخصی،اشتغال و…شامل حال برخی زندانیان شد و رضایت انها را به دنبال داشت.
دادستان کهگیلویه افزود:انجمن حمایت از زندانیان هم با کمک خیرین از خانواده های زندانیان حمایت می کند و بسته های معیشتی برای آنها در نظر گرفته شد،سرکشی از خانواده آنها هم در دستور کار بود.
این مسوول افزود:با همکاری شهرداری مخروبه هایی که بعضا محل تجمع معتادان یا حشرات موذی و…بود و سلامت جامعه را به خطر می انداخت جهت دفاع از حق عموم اقدام به تخریب ان مکان ها شد.
دادستان کهگیلویه با اشاره به برخی کلنگ زنی های سیاسی پروژه ها در شهرستان مطرح کرد:متاسفانه بارها دیده شده که آقایان سیاسی،پروژه هایی را کلنگ زنی می کنند،اما دقت لازم را در رفع معارضات ندارند،که می طلبد ابتدا معارضات را رفع کنند و سپس کلنگ زنی کنند.
وی افزود:پروژه های بسیاری معارض داشتتند که ورود کردیم و حل شد از جمله اینها ورودی دهدشت از سمت چرام است که سالها معطل مانده بود.
دادستان کهگیلویه درخصوص فضای مجازی هم گفت:پلیس فتا را مکلف کردیم که آسیب شناسی کرده و اقدامات را انجام دهد،برای تامین امنیت هم گشت های نیروی انتظامی را افزایش داده ایم.
وی در پایان مطرح کرد:۵ هزار مترمربع هم اراضی ملی بود که از دست متصرفان آزادشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت