پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1400 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 102427

آقای مظلومی شما به مردم کهگیلویه بزرگ بدهکارید/سد مارون ۲ احداث می شود/پاسخ قاطع حجت الاسلام موحد به نماینده بهبهان

این سد که از زمان حجت الاسلام بزرگواری مطالعات ان شروع و در زمان سردار هاشمی پور بصورت ویژه ادامه ومجوز ان دریافت شد و حالا در دوران نمایندگی حجت الاسلام موحد در مرحله شروع عملیات احداث ان است بیش از انکه به تهدید نماینده بهبهان گره خورده باشد به همدلی نخبگان و مردم و مسیولان کهگیلویه بزرگ جهت بهره برداری هرچه سریعتر از ان نیاز دارد.

صدای جنوب:

محمدطلا مظلومی به لطف همکاری و حمایت جوانان غیور بهمئی در حوزه انتخابیه بهبهان و اغاجاری به مجلس راه یافت.
همان زمان نیز تحلیل ها بر این شد که این نماینده توانایی آن چنانی ندارد و عملکرد وی و نازضایتی از ایشان گواه صحت همه آن ادعاهاست .
مظلومی البته با اخراج کارگران بهمیی از پروژه هایی چون بیدبلند ۲ خیلی زود پاسخ حمایت آنها را درانتخابات داد و همواره بر دمیدن شعارهایی چون بومی گزینی تنش را میان مردم بهمیی و بهبهان که سالیان سال در کنار هم زندگی کرده و رفت و امد دارند ایجاد نموده است.
در سناریوی جدید اقای مظلومی مخالفت بااحداث سد آبریز یا سد مارون ۲ را رقم زده است.
محمدطلا مظلومی بهتر از هرکسی میداند انچه امروز بعنوان قطب کشاورزی در بهبهان عنوان میشود مدیون آبی است که به جای اینکه زمین های کلاچو و سوق را ابیاری نماید زمین های بهبهان را تبدیل به حاصل خیز ترین زمبن ها نموده و متاسفانه حتی برای کارگری بانوان دهدشتی در فصل برداشت محصولاتی چون گوجه و هندوانه چه منت ها که گذاشته نمی شود.
اما مخالفت غیراصولی نماینده بهبهان که گویا با تهدید کمک گرفتن از سایر نمایندگان خوزستانی قصد بحران سازی دارد نواختن بر طبل توخالی است چون این اب حق مردم کهگیلویه است و احداث سد ابریز طبیعی ترین حق مردم و ضروری ترین ان است.
بی شک مظلومی هم جرات و هم غیرت مردم کهگیلویه بزرگ را در رویدادهای مختلفی از جمله ۸سال دفاع مقدس  به چشم دیده و نیک میداند این مردم نجیب در زمانی که کسی بخواهد به حق انها تعدی نماید همانند صاعقه ای فرود می ایند و پاسخ دندان شکنی خواهند داد.
این سد که از زمان حجت الاسلام بزرگواری مطالعات ان شروع و در زمان سردار هاشمی پور بصورت ویژه ادامه ومجوز ان دریافت شد حالا در دوران نمایندگی حجت الاسلام موحد در مرحله شروع عملیات احداث ان است بیش از انکه به تهدید نماینده بهبهان گره خورده باشد به همدلی نخبگان و مردم و مسیولان کهگیلویه بزرگ جهت بهره برداری هرچه سریعتر از ان نیاز دارد.

ضروری است با دوری گزیدن از بحث های جناحی و شخصی و جغرافیایی  همگان ،نماینده کهگیویه بزرگ را در پیشبرد عملیات احداث این سد یاری نماییم.
و البته فراموش نکنیم که عزم موحد برای تکمیل این سد حیاتی جزم شده و هیچ مانعی نمی تواند از احداث ان جلوگیری نماید.
پاسخ توییتری حجت الاسلام موحد به نماینده بهبهان قطعا موجب می شود حساب کار دست اقای مظلومی بیاید.
موحد در توییتر نوشت:

به لطف خدا دقت کارشناسان فنی و با رعایت اصول زیست محیطی #سد_آبریز وارد فاز اجرایی خواهد شد. اظهار نظر دیگران که برای مصرف محلی است خللی در روند احداث سد ایجاد نخواهد کرد .کسانی که خلاف قانون و اخلاق مانع اشتغال جوانان به بهانه بومی گزینی می شوند نمی توانند در خصوص آب نیز اولتیماتوم دهند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت