پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1400 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 102471

برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده+تصاویر

هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده برگزار شد.

صدای جنوب:

هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی(ره) برگزاری شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛انتخابات سازمان نظام پزشکی در گروه های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، لیسانسه های پروانه دار و بالاتر و گروه کارشناسان مامایی برگزار شد.

دبیر کمیته برگزاری انتخابات نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده در این خصوص گفت:
انتخابات نظام پزشکی در گروه های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، لیسانسه های پروانه دار و بالاتر و گروه کارشناسان مامایی برگزار و در انتخابات امسال با توجه به شرایط کرونا، استفاده از استامپ و انگشت زدن از پروسه رای دهی حذف شده است اما رای دهی با تعرفه کاغذی صورت می گیرد.

مجتبی عدالتمندخاطر نشان کرد: این انتخابات تا ساعت ۱۸ عصر روز جمعه بیست و پنجم تیرماه ادامه دارد و شمارش آرا بلافاصله بعد از اتمام رسمی انتخابات انجام شده و نتایج آن شنبه بیست و ششم تیر ماه اعلام می شود.

وی در خصوص تعداد گروههای مختلف این انتخابات تصریح کرد:

در این دوره از انتخابات رقابت خوب و سالمی بین گروههای پزشکی وجود دارد که با توجه به گروههای چند گانه حاضر در صحنه رقابت ها در نهایت ۱۱ نفر به هیئت مدیره راه میابند که از گروه پزشکان عمومی و متخصص شش نفر،از گروههای دندان پزشک،پاتولوژی و داروساز هر کدام یک نفر،گروه کارشناسان مامایی یک نفر و از کارشناسان پروانه دار شامل گروههای گفتار درمان،شنوایی شناسی،کار درمان،فیزیوتراپ و بینائی سنجی یک نفر به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب می شوند.

وی در پایان تصریح کرد: این انتخابات با همکاری عوامل اجرایی و نظارتی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده برگزار گردید و جا دارد ازحمایت ها  و همکاری های مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان ،مدیر محترم داخلی بیمارستان ،مسئولین حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و حراست بیمارستان امام خمینی(ره) ،روابط عمومی و واحد خدمات بیمارستان امام خمینی(ره) ،هیئت اجرایی شهرستان،اعضای محترم هیئت نظارت و همچنین روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای چرام و لنده و صدا و سیمای شهرستان کهگیلویه بابت پوشش خبری که ما را در این دوره از انتخابات یاری نموده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

تکمیلی:

نتیجه هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده مشخص شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت