پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1400 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 102547

پیچش عطر شهید خوش نامِ بی نشان در شبکه دنا

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام خوش نام و نشان، تا دقایقی دیگر در محوطه صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش  صدای جنوب مدیرکل صدا و سیمای مرکز این استان گفت: در آستانه سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان شهید گمنامی از دوران دفاع مقدس است.

امیر رئوف با بیان اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید با توجه به شرایط کرونایی به صورت عمومی برگزار نمی شود افزود: پیکر مطهر این شهید بر روی دستان کارکنان صدا و سیمای مرکز استان تشییع و در محوطۀ این مرکز خاکسپاری می شود.

وی گفت: باتوجه به حضور پر برکت مرقد مطهر این شهید خوشنام در محوطه صدا و سیما، از این به بعد بسیاری از برنامه های شبکه دنا در حوزه ایثار و شهادت، در محل یادمان این شهید گمنام تولید می شود.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: انقلاب اسلامی ایران اعتبارش را مدیون خون شهدا است و پاسداشت آرمان‌های شهیدان وظیفه همه دولتمردان و مسئولان است.
آسمند رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان گفت:سه ویژه برنامه شامل تشیع، رژه خودرویی و مراسم وداع و شبی با شهید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دیروز تاکنون برگزار شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت