پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مرداد 1400 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 103100

برنامه های سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در روز عید غدیر تشریح شد

نشست شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد.

صدای جنوب:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های این سازمان در روز عید غدیر را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی در نشست شورای فرهنگی که  باقرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی استان هم حضور داشت. با اشاره به عید غدیر گفت: انتقال آرمان‌های اسلام و مکتب مولای متقیان حضرت علی (ع) به نسل جوان مهم‌ترین رسالت ما در عصر حاضر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ویژه برنامه‌هایی به مناسبت عید غدیر در روز چهارشنبه خبر داد و افزود: کمک‌های مومنانه که یکی از الگوها و سرمشق‌های شیعیان از زندگی پیشوای اول مسلمین جهان است، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های جهاد کشاورزی در روز عید است.

حجت‌الاسلام ظهرابی گفت: هر کدام از کارمندان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه که تمایل دارند در این اجر معنوی شریک شوند، هر مبلغی را که در توان دارند انتخاب کنند تا به صورت ماهیانه از حقوق آن‌ها کسر شود و در طرح کمک‌های مومنانه به نیازمندان واقعی اعطا شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری ایستگاه صلواتی، مسابقات نقاشی، سفره‌آرایی و مسابقات مذهبی، اجرای دوره‌های آموزشی، تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت اتوماسیون اداری، سربرگ‌های اداری و تابلوهای دیجیتال را از دیگر برنامه‌های این سازمان در روز عید غدیر برشمرد.

حجت‌الاسلام ظهرابی از ادارات تابعه وزارت جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد نیز خواست تا ضمن هماهنگی و همکاری چنانچه تمایل دارند در ادارات خود به صورت مستقل چنین برنامه‌های مشابهی را اجرا کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت