پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1400 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 105325

به مناسبت هفته دولت اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای در یاسوج با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند

به مناسبت هفته دولت اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای با شهدا تجدید میثاق کردند.

همزمان با آغاز هفته دولت،مدیرکل و اعضای شورای معاونین و پرسنل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای  با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای والای آنان تجدید میثاق کردند.

در نخستین روز از هفته دولت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان “رجایی و باهنر”، با حضور مدیر کل  معاونین  و پرسنل اداره کل راهدلری و حمل نقل  جاده ای   ، گلزار شهدای  یاسوج غبار روبی و عطر افشانی شد.

 در این مراسم مهندس نصیری راد ضمن تبریک هفته  دولت    یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و به‌نام هفته دولت نامگذاری شده است، این هفته یادآور فداکاری‌های فرزندان انقلاب اسلامی و احیاکننده روز‌های پرشور برای خدمتگزاران به مردم میهن اسلامی ایران است.

وی هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی برای آحاد مردم دانست و خاطرنشان کردامروز باید همه دولتمردان ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و در راه تعالی جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند تا شاهد موفقیت‌های روزافزون و سرافزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و را به همه دولتمردان و کارمندان، به‌ویژه کارگزاران خدوم و متعهد دولت دراستان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری تا رسیدن به قله‌های رفیع علم و موفقیت از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

در پایان این مراسم مدیر کل و جمعی از کارکنان و پرسنل  و معاونین   این اداره  کل با اهدا گل و نثارفاتحه بر سر مزار شهدا انقلاب اسلامی ایران با آرمانهای والای این عزیزان عهدی دوباره بستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت