پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1400 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 105486

واگذاری سیکل ترکیبی منطقه پادوک به گچساران از اساس کذب است/با شایعه سازان برخورد قاطع می شود

فرماندار کهگیلویه واگذاری سیکل ترکیبی منطقه پادوک به شهرستان همجوار را از اساس کذب خواند و گفت: با کسانی که شایعه جابجایی مرز جغرافیایی را مطرح کردند برخورد قاطع خواهد شد.

صدای جنوب:

دارا کریمی‌نژاد امروز در نشست خبری شایعه تغییر مرز جغرافیایی در شهرستان را بی‌اساس خواند و اظهار داشت: امکان جابجایی حتی یک سانتی متر از مرز شهرستان وجود ندارد.

فرماندار کهگیلویه گفت: با کسانی که به این مسئله دامن زده و در پی ایجاد تنش و فتنه هستند قطعا برخورد خواهد شد.

این مسؤول تصریح کرد:کسی که این به فکر و رفتار دامن می‌زند و مرزبندی می‌کند فقر علمی و جغرافیایی دارد که نمی‌داند مرز شهرستان ما خط القهر رودخانه خیرآباد است تقسیمات کشوری اینقدر ناآگاه نیست که مرز جغرافیایی مشخص یک شهرستان را جابجا کند.

کریمی‌نژاد افزود: به کسانی که با ذهن بیمار و ناآگاه در این شایعه نقش داشتند و می‌خواستند فتنه ایجاد کنند هشدار می‌دهم که آخرین بار باشد حرف از جابجایی مرز بزنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه سیکل ترکیبی به قوت خود باقی است و برای اجرای آن پیگیری لازم صورت می‌گیرد، گفت: این نیروگاه جزء طرح‌های اثرگذار شهرستان است. سند به اسم کهگیلویه به ثبت رسیده و اگر قرار باشد تغییر کند بدون اجازه استاندار، صمت، نماینده مردم در مجلس و فرماندار مقدور نیست.

برخورد قاطع با شایعه سازان مطالبه عمومی مردم از فرماندارو دادستان توانمند کهگیلویه است و امیدواریم یکبار برای همیشه باقاطعیت ضمن برخورد با شایعه سازان خیال مردم را راحت نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت