پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 شهریور 1400 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 105827

تحلیل مسائل سیاسی روز در خطبه های نماز جمعه سوق/از اتفاقات افغانستان تا حضور پرافتخار کشورمان در اجلاس عراق/برای کنترل کرونا از طب سنتی، اسلامی استفاده کنید

صدای جنوب: حجت الاسلام کیانی اصل گفت:مهمترین وظیفه دولت سیزدهم ، بازسازی اعتماد عمومی است ، اعتماد عمومی مهمترین سرمایه نظام مردم سالاری دینی است که فرایند حفظ ، ترمیم و تقویت آن ، وظیفه اولی و مضاعف دولت جدید است . وی افزود:مردم بخاطر وعده های دروغین مسئولان و عدم صداقت مسئولان ، اعتمادشان را […]

صدای جنوب:

حجت الاسلام کیانی اصل گفت:مهمترین وظیفه دولت سیزدهم ، بازسازی اعتماد عمومی است ، اعتماد عمومی مهمترین سرمایه نظام مردم سالاری دینی است که فرایند حفظ ، ترمیم و تقویت آن ، وظیفه اولی و مضاعف دولت جدید است .
وی افزود:مردم بخاطر وعده های دروغین مسئولان و عدم صداقت مسئولان ، اعتمادشان را به دولت مردان و مسئولان از دست دادند ؛ لذا وظیفه دولت سیزدهم این است که اعتماد عمومی مردم به مسئولان را بازسازی کند و به دست آوردن اعتماد عمومی شامل عمل به وعده ها ، صداقت در گفتار و رفتار ، حضور مستمر و موثر در بین مردم و برنامه ریزی سنجیده و کارشناسی و اقدام انقلابی مبتنی بر عقلانیت انقلابی هست.
امام جمعه سوق ادامه داد:نیاز مبرم جمهوری اسلامی ، استقرار کارگزاران و مدیران انقلابی در راس مدیریت خدمات کشور برای برقراری قسط و عدل و خدمت رسانی به مردم به ویژه مستضعفین و پا برهنگان و تحقق دولت اسلامی است.
دولت سیزدهم باید از نیروهای انقلابی در راس مدیریت کشور استفاده کند .
وی بابیان اینکه  اجلاس بغداد تحت تاثیر حضور مقتدرانه ایران بود تصریح کرد:
نحوه حضور وزیر امور خارجه ایران در صف روسای کشور به سرعت تبدیل به خبر اول اجلاس شد و حرف و حدیث های فراوانی در اطراف آن ایجاد شد و محتوای اجلاس را تحت تاثیر قرار داد و این نحوه نشستن در صف اول روسای کشور ، اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند.
کیانی اصل خاطرنشان کرد:محتوای سخنان وزیر امور خارجه که به زبان عربی در محکومیت آمریکا و اعلام مواضع عزتمندانه ایران ایراد شد بازتاب زیادی در افکار عمومی منطقه و جهان داشت و نکته جالب اینکه وزیر امور خارجه بعد از اینکه از کشور سوریه برای این اجلاس دعوت نشده بود ، بلافاصله بعد از پایان اجلاس به سوریه رفت و با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد و نشان داد که ایران برخلاف آمریکا هیچ گاه هم پیمانان خودش را تنها نخواهد گذاشت.
امام جمعه سوق گفت:رژیم غاصب صهیونیستی در دیدار با بایدن راهبرد خود علیه ایران را با عنوان – مرگ با هزاران چاقو – نام بردند ؛ طرح ۱۰۰۰ ضربه چاقو شامل مقابله با ایران از طریق ترکیب اقدامات کوچک بسیار در جبهه های متعدد نظامی و دیپلماتیک است که این اقدامات به جای یک حمله شدید به ایران است و بایدن هم میگوید دیپلماسی را در اولویت قرا میدهیم ، اگر دیپلماسی شکست بخورد آماده هستیم به گزینه های دیگر روی بیاوریم ؛ ادعایی که ۴۰ سال است دارند میگویند گزینه هایی روی میز است.
وی تاکیدکرد:این احمق های درجه یک چاره ای ندارند تا از یک سو به هم دلداری بدهند و از سوی دیگر برای جبران شکست های منطقه ای خود با لفاظی های خنده آور برای انحراف افکار عمومی دست و پا بزنند و هزاران ضربه چاقو طرحی است که حتما رژیم صهیونیستی و احمق های درجه یک خواهند خورد.
وی بااشاره به اتفاقات افغانستان نیز گفت:
آنچه از حوادث دردآور و جانسوز افغانستان میبینیم نتیجه ۲۰ سال حضور ظالمانه و اشغالگرانه آمریکا در این کشور است و فرار فضاحت بار آمریکا نشان از بی تعهدی ظالمانه آمریکاییها نسبت به کسانی است که به آنها خدمت کردند.
خطیب جمعه سوق  گفت:متاسفانه روزانه شاهد مرگ و میر و تعداد زیادی از هموطنانمان بر اثر ویروس منحوس کرونا هستیم ، متاسفانه مسئولان کشور از ظرفیت و پتانسیل کشور(طب اسلامی و سنتی) برای کنترل این بیماری استفاده نکردند و غفلت کردند.
حجت الاسلام کیانی اصل متذکرشد:اقای وزیر بهداشت ، چرا از ظرفیت طب سنتی و اسلامی در کنار طب مدرن برای کنترل کرونا و مرگ و میر استفاده نمیکنید و انتظار این است که ویز بهداشت جدید از این ظرفیت استفاده کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت