پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1400 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 106100

کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در واکسیناسیون کرونا

کهگیلویه و بویراحمد در واکسیناسیون بیماری کرونا ۱۲ درصد جلوتر از میانگین کشوری است.

به گزارش صدای جنوب  استاندار در جلسه ستاد کرونای این استان گفت: میانگین تزریق واکسن کرونا در کشور ۳۶ درصد و این در حالی است که در کهگیلویه و بویراحمد با ۴۸ درصد تزریق واکسن، ۱۲ درصد از میانگین کشوری جلو‌تر است.
مشارکت مردم در واکسیناسیون
حسین کلانتری از افزایش مراکز واکسیناسیون در کهگیلویه و بویراحمد از امروز خبر داد و افزود: مهمترین عامل کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در روز‌های اخیر مشارکت مردم در واکسیناسیون بوده است.
بیشتر فوتی های پیک پنجم مربوط به واکسن نزده ها است
آقای کلانتری با بیان اینکه بیشتر فوتی‌های کرونایی در پیک پنجم افرادی بوده که واکسینه نشدند، اضافه کرد: باید در خصوص واکسیناسیون در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و چرام نظارت بیشتری شود.
وی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد را ۹۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: هم اکنون بیش از ۶۰ هزار دز واکسن کرونا برای تزریق به رده های سنی ۱۸ سال به بالا وجود دارد.
موکب دارانی که واکسینه شدند به کربلا می روند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع اعزام زوار استان در روز اربعین هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در این روز ۳۰ هزار نفر از سراسر کشور به عراق اعزام می‌شوند در کهگیلویه و بویراحمد نیز اولویت اعزام با موکب دارانی است که واکسینه شده اند و تست پی سی آر انجام داده باشند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت