پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1400 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 107540

گلایه عضو شورای اسلامی سرفاریاب و پاسخ وزیر جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت:انشااالله در فرصت مناسب از بخش سرفاریاب بازدید خواهم کرد و برای ظرفیت های این بخش در همه حوزه ها بویژه کشاورزی چاره اندیشی می کنیم.

صدای جنوب:

عضو شورای اسلامی شهر سرفاریاب در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی گفت:انتظار مردم بخش سرفاریاب این بود که وزیر جهاد بعنوان نماینده رییس جمهوری از این بخش دیدن می کرد.
کیانی باوند افزود:سرفاریاب دارای ظرفیت های عظیم خدادادی در زمینه کشاورزی و معدن است اما تاکنون در استفاده بهینه از انها چندان اقدامی نشده است.
وی بابیان اینکه درد مردم را باید شخص وزیر می شنید و به ایت الله رییسی منتقل می کرد،گفت:جوانان سرفاریاب در زمینه اشتغال چشم انتظار مصوبات این سفر هستند.

وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به گلایه عضو شورای اسلامی سرفاریاب نیز گفت:سفر ما به مراکز شهرستان ها بود و از هیچ بخشی بازدید نکردیم.


دکتر ساداتی نژاد بابیان اینکه به علت برنامه ریزی سفر ریاست محترم جمهوری و ضیق وقت،تمامی مطالبات و درخواست های مردم بخش سرفاریاب در همه زمینه از سوی نماینده مردم در مجلس و  فرماندارچرام  تهیه شده گفت:قطعا در شورای اداری استان باحضور رییس جمهور برای همه مناطق استان از جمله سرفاریاب مصوبات ارزشمندی خواهیم داشت.
وی گفت:انشااالله در فرصت مناسب از بخش سرفاریاب بازدید خواهم کرد و برای ظرفیت های این بخش در همه حوزه ها بویژه کشاورزی چاره اندیشی می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت