پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مهر 1400 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 107590

دردیدار فرزندان شهدا با فرمانده سپاه ناحیه لنده مطرح شد:

گلایه مندی فرزندان شهدای لنده در خصوص عدم ساماندهی گلزار شهدا+تصاویر

تعدادی از فرزندان شهدای شهرستان لنده در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه لنده خواستار توجه مسولان به وضعیت ساماندهی گلزارشهدا شدند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، تعدادی از فرزندان شهدای شهرستان لنده در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهرستان ضمن گلایه مندی از بی توجهی مسولان نسبت به عدم ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان گلایه کردند.

دراین دیدار فرزندان شهید با گلایه از عملکرد برخی از ادارات خدمات رسان به خصوص در رابطه با جاده های ارتباطی گلزار پدران شهیدشان خواستار توجه بیشتر به این مطالبه چنیدن ساله خود شدند.

در ادامه نیز سرهنگ روح الله ویسی با قدردانی از صبر زینبی مادران و همسران شهدا گفت: آنچه باعث عزت و افتخار برای ما در نگوداشت مقام و منزلت شهدا است صبر زینبی مادران و همسران شهدا بعد از شهادت فرزندان و همسران آنان است.

وی افزود: بدون شک مجاهدت و زحمات همسران شهدا در تربیت فرزندان شهید در سال های فراغ همسر کاری سخت و دشوار است که تنها با اتکا به صبر حضرت زینب(س) وروحیه ایثار و فداکاری این دوران را سپری و فرزندان شهید را بزرگ کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: مطالبات و درخواست های شما فرزندان شهدا در خصوص ساماندهی قبور پدران شهیدتان یک مطالبه درست است و باید همه در این خصوص کمک کنند تا بحث ساماندهی گلزار شهدا هرچه سریعتر اجرایی شود.

وی اظهارکرد: ما خود را خادم خانواده های معظم و معزز شهدا می دانیم و برای رفع مشکلات فرزندان شهدا و مطالبات به حق آنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ویسی در ادامه اظهارکرد: آنچه امروز برای ما عزت و افتخار است گرامیداشت و نکوداشت یادو خاطره شهدا است که این مهم را در قالب سرکشی از خانواده های معظم شهدا و برگزاری یادواره های شهدا گرامی می داریم.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: شما فرزندان شهدا چشم و چراغ این جامعه هستند و توجه به نیازمندی ها و مطالبات شما باید از سوی مسولان و متولیان امر حتما احصا شود.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت