پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مهر 1400 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 107851

توصیه امام جمعه سوق به رئیس جمهور/مردم نگران گرانفروشی های افسار گسیخته هستند

مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه سوق با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام کیانی اصل برگزار شد.

صدای جنوب:

مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه سوق با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

خطیب جمعه سوق طی سخنانی گفت:اتفاقات در مرزهای شمالی ایران بوی توطئه آمریکایی و اسرائیلی دارد که به نوعی اردوغان و علی اف به بازی گرفته شده‌اند.
حجت الاسلام کیانی اصل افزود:ایران انقلابی کاملاً دریافته است که حوادث اخیر افغانستان و تحولات در مرزهای ایران با باکو یک تله سیاسی، امنیتی برای درگیر کردن ایران در آتش فتنه های دشمنان است ایران در ارتباط با همسایگان صبر و خویشتن داری را سرلوحه کارش قرار می دهد ولی هرگونه توطئه برای تغییر مرزها را تحمل نخواهد کرد.
وی ادامه داد:رزمایش اخیر در شمال غرب کشور و گوشمالی تروریست ها در شمال عراق که برای تقویت امنیت و بازدارندگی فعال است کماکان ادامه دارد.
کیانی اصل اخراج آمریکا از منطقه را مهمترین دستاورد جهاد همه جانبه نیروهای مسلح دانست و گفت:   آمریکا باید از منطقه اخراج شود باید برجسته سازی شود و گفتمان سازی شود.
امام جنعه سوق تاکید کرد:امنیتی که نیروهای مسلح ما دارد یک امنیت عاریه ای نیست بلکه یک امنیت درون‌زا ، متکی بر خود ، مبتنی بر توان فکری و معنوی و عقلانیت انقلابی است
وی ممنوعیت خرید کالای کره ای را یک دستور راهبردی برای جهش تولید ایرانی بیان کرد و گفت:این ممنوعیت انفجاری را در تولید داخلی ایجاد کرد اما صاحبان این صنایع داخلی باید بدانند که این ممنوعیت، شرط لازم برای تقویت تولید داخل است اما شرط کافی حمایت ، موثر و مشتری مدار و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی است.
ححت الاسلام کیانی اصل گفت:دولت سیزدهم باید اولویت ها را در دستور کار خود قرار دهد برخی نشانه‌ها حاکی از امیدواری مردم برای حل مشکلات و شکستن بن بست های ساختگی است .

خطیب جمعه سوق بیان داشت:هماهنگی و هم افزایی قوای سه گانه در عرصه های مختلف به انجام سریع واکسیناسیون ، ترخیص کالاهای رسوب شده در گمرک ، سفرهای استانی و حضور رئیس جمهور و وزرا در بین مردم ، این‌ها برای مردم امیدوار کننده است و جای تقدیر و تشکر دارد
وی گفت:یک اولویت دیگر را که باید مردم به وضوح ببینند مقابله با گرانفروشی است ؛ مردم انتظار دارند دولتمردان در بحث مقابله با گرانفروشی های افسارگسیخته یک تدبیری بیاندیشند ؛ متاسفانه در مواد خوراکی و مصرفی مردم نه تنها قیمت‌ها تثبیت نشده بلکه گرانتر میشوند.
وی تصریح کرد:رفتن سفرهای استانی و اجرای مصوبات برای پیشرفت هر استان ، کاری بسیار ارزشمند است اما حقیقتاً مردم نگران گرانفروشی های افسار گسیخته هستند ؛ اگر بخواهیم امید را در دل مردم زنده نگه داریم باید قیمت مواد خوراکی و مصرفی مردم کاهش پیدا کند ؛ با این نگرانی های اقلام اساسی ، مردم در معیشت خودشان مانده‌اند باید دولتمردان یک فکر اساسی برای این وضعیت کنند.
کیانی اصل به انتصاب رییس جدید صداوسیما اشاره کردو افزود:
رسانه ملی نیازمند تحول است و این تحول در گام نخست نیازمند مدیریت تحول خواه است . اولویت و حرکت صدا و سیما باید هدایت فرهنگی ، تقویت روحیه و اساس هویت ملی و انقلابی ، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و افزایش همبستگی ملی باشد.
امام جمعه سوق با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان امنیت تصریح کرد: امنیت زیرساخت اساسی برای همه فعالیت های ضروری برای پیشرفت کشور است.
سید مهدی کیانی اصل در پایان  سخنان خود گفت:اقای دکتر ظریف درباره برجام گفتند من در مجلس گفتم در برجام کلمه تعلیق وجود ندارد اشتباه از من بود ۴ با کلمه تعلیق در برجام وجود داشت ولی مذاکره‌کننده به من اطلاع ندادند ؛ این اعتراف یعنی ناکارآمدی و باید این عدم اطلاع از متن برجام به صورت دقیق پیگیری و با افراد خاطی برخورد شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت