پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مهر 1400 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 108092

برگزاری نشست نخبگان استان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد

دانشی منتخب شورای شهر یاسوج در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در ساختمان دولت استانداری برگزار شد.

 *دکتر عطاء اله دانشی منتخب شورای شهر یاسوج در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:* ما در یک مملکت اسلامی زندگی می‌کنیم و باید وفاق و همدلی در جامعه ایجاد شود.
، دانشی اضافه کرد:* مهم این است که در تغییرات سیاسی، تحول ایجاد شود، مشکلات معیشتی مردم، اشتغال حل شود. امیدواریم این تغییر به تحول بیانجامد و نتیجه عینی و ملموس آن را روی سفره مردم ببینیم.
*دانشی خاطرنشان کرد:* امیدواریم که ابر پروژه هایی برای استان تعریف شود، صنایع تبدیلی تعریف شود. به بحث مهاجرت بالای روستا به شهر ورود شود و بصورت جدی به این موضوع پرداخته شود.
*وی ادامه داد:* مبلمان شهری در شهرهای مختلف استان شرایط بسیار ضعیفی دارند. طرح تفصیلی یاسوج بعد از ۱۶ سال هنوز هیچ تغییری نکرده است. هیچ چشم اندازی برای طرح تفصیلی پیش بینی نشده است.
*دانشی تصریح کرد:* شایسته نیست شهرداری مرکز استان دارای اعتبار ۱۱۳ میلیارد تومانی باشد که قریب ۹۰ میلیارد آن فقط حقوق جاری کارمندان است. باید پروژه های بزرگ و ابر پروژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع تبدیلی و معادن برای شهرستان های استان و برای جلوگیری از مهاجرت بی رویه خصوصا به مرکز استان؛ با صنایع زود بازده و کوچک در روستاها زمینه اشتغال و تولید ایجاد شود، که کمک مهمی به اقتصاد کشور می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت