پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1400 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 108433

چهارمین نمایشگاه آثار هنری هنرجویان آموزشگاه باران در دهدشت افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه آثار هنری هنرجویان آموزشگاه باران به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و انجمن هنرهای تجسمی در دهدشت افتتاح شد.

صدای جنوب:

چهارمین نمایشگاه آثار هنری هنرجویان آموزشگاه باران به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و انجمن هنرهای تجسمی در دهدشت افتتاح شد.

سید ایرج کاظمی جو،رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این آیین گفت:این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۹ مهر در فرهنگسرا واقع در کوی آزادگان دایر است‌.
سید ایرج کاظمی جو بیان کرد:در حاشیه نمایشگاه هنرجویان آموزشگاه باران برای علاقه مندان کارگاه آموزشی نیز برگزار می کنند‌.
وی افزود:هدف از برگزاری این نمایشگاه درواقع در دید عموم قرار دادن آثار هنرمندان است تا علاقه مندان بتوانند با آثار ارتباط برقرار کنند.
فرماندار کهگیلویه نیز اظهار کرد:از جمله مصوبات در حمایت از حوزه هنر،ضرورت ایجاد پیوست فرهنگی برای پروژه های عمرانی و معدنی است تا از طریق خرید آثار و همینطور ساخت مکان های فرهنگی-هنری از هنرمندان حمایت شود.
دارا کریمی نژاد بیان کرد:شهرداری و شورای شهر دهدشت هم خیابان هایی را مشخص کنند تا از هنرهای تجسمی هنرمندان استفاده شود و هنرمندان شهرستان هم بتوانند از بودجه های فرهنگی در این خصوص بهره ببرند.
وی افزود:بر اساس تحقیقات علمی به میزانی که ارتباط مردم با هنرهای تجسمی افزایش می یابد انسجام اجتماعی نیز افزایش می یابد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت