پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1400 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 108939

بهره برداری از بیمارستان چرام نیازمند تامین اعتبار

بیمارستان چرام در صورت تامین منابع اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش صدای جنوب ، پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حاشیه نشست اضطراری ستاد کرونای شهرستان چرام آخرین وضعیت پروژه بیمارستان چرام؛ روند صعودی کرونا و واکسیناسیون در این شهرستان را تشریح کرد.
وی آخرین وضعیت پروژه بیمارستان چرام که یک مطالبه عمومی است را این چنین تشریح کرد: در مورد پروژه بیمارستان چرام مشکلات قانونی بوجود آمده بود که پیمانکار ادعا می‌کرد از سقف مجاز کارش تمام شده است ولی نظر دانشگاه این بود که مشکلات قانونی وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه با جلساتی که هفته گذشته با مدیرکل محترم دیوان محاسبات و کارشناسان برگزار شد، تقریباً مشکلات برطرف شده است.
یزدانپناه با اشاره به آزمایش خاک برداشت شده و جواب آن تا اوائل هفته آینده تحویل دیوان محاسبات و دانشگاه خواهد شد، چون صحبت پیمانکار این است که همه خاکبرداری شده توسط دستگاه انجام شده و ما می‌خواهیم درصد آن را ثابت کنیم وحق پیمانکار داده شود.
وی با اشاره به منابع مالی بیمارستان چرام گفت: این منابع از منابع وزارتی تا حالا تأمین شده که از ارزش افزوده و ماده ۳۷ که منابع پایداری نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص تخصیص منابع اعتباری و مالی به پروژه بیمارستان چرام در سفر ریاست جمهوری به استان بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان برای سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ قول‌هایی داده شد که امیدواریم هیات دولت این منابع را در اختیار دانشگاه قرار دهد و تا آخر سال ۱۴۰۱, اگر منابع تأمین شود بیمارستان چرام به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: برای پروژه بیمارستان چرام در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تأمین شده است که امیدواریم با تزریق این اعتبار بیمارستان چرام زودتر به بهره برداری برسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان چرام گفت: متاسفانه در یک ماه گذشته روند صعودی کماکان ادامه دارد و اولین شهرستان در استان بوده که روند صعودی آن شروع و ادامه دارد.
وی با اشاره به روند بستری‌ها در شهرستان چرام و کهگیلویه و مارگون بیان کرد: با آمار بستری بالا در چرام که خیلی نگران کننده است و احتمال مرگ و میر زیادی در چرام می‌شود که همه مردم باید رعایت کنند.
یزدانپناه با اشاره به مصوبات ستاد کرونای شهرستان چرام اعلام کرد مدارس شهری چرام به مدت ۲ هفته تعطیل است.
وی در مورد اصناف گفت ما نمی‌خواهیم زیاد محدودیت ایجاد کنیم و اصنافی که رعایت می‌کنند مشکلی ندارند، اما اصنافی که رعایت نمی‌کنند قطعاً محدودیت ایجاد می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص روند واکسیناسیون در شهرستان چرام اظهارداشت: طی دو هفته ی گذشته در چرام استقبال خوبی از واکسن کرونا شد و از رده آخر به رده میانی آمد.
وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۸۰ درصد دوز اول واکسن کرونا تزریق شد و ۵۰ درصد هم دوز دوم و دوز یادآور هم حدود ۲۰۰ نفر از کادر درمان تزریق کردند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت