پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1395 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 1096

سردارهاشمی پوردردیدارباایت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه وبویراحمد:

سیاست را در کهگیلویه و بویراحمد باید به حاشیه برد تا دیارمان را بسازیم.

وی با بیان اینکه منطقه گرایی ، سیاست بازی و باندبازی باید از منطقه رخت بربندد، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم با بحث های منطقه ای و سیاست به عقب افتاده ایم.

۴۰۱۸۱۰۰۶۷۰۰

منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد که با همدلی و همزبانی ، کهگیلویه و بویراحمد را آباد کنیم.

به گزارشپایگاه خبری صدای جنوب ، سردار عدل هاشمی پور در دیدار با نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست را  در کهگیلویه و بویراحمد باید به حاشیه برد تا دیارمان را بسازیم.

وی با تشریح برخی پروژه های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پیمانکار پروژه پاتاوه_ دهدشت در آینده نزدیک تغییر می کند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: پروژه های متعدد نیمه تمام در کهگیلویه بزرگ بحال خود رها شده که باید فعالیت آنها از سر گرفته شود.

هاشمی پور افزود: دولت بودجه برای راه اندازی پروژه ها اعتبار کافی ندارد و باید از استعدادهای سایر نهادها مانند قرارگاه خاتم بهره برد.

وی از آیت الله ملک حسینی خواست که به مدیران دستگاههای اجرایی دستور دهد تا براساس اقتصاد مقاومتی بفکر رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد باشند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی نباید به شعار تبدیل شود و باید همه در جایگاه خود بفکر تحقق این شعار باشند .

آیت الله سید شرف آلدین ملک حسینی گفت: مدیران باید براساس اقتصاد مقاومتی نقشه های راه آینده را طراحی و اجازه ندهند شعار اقتصادی در حد شعار بماند.

وی با بیان اینکه منطقه گرایی ، سیاست بازی و باندبازی باید از منطقه رخت بربندد، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم با بحث های منطقه ای و سیاست به عقب افتاده ایم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید مصلحت ها را جایگزین منفعت ها نمود و جامعه ای که به منافع خود نگاه می کند شکست خورده اما جامعه ای که به مصالح خود نگاه می کند موفق خواهد بود/خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت