پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آبان 1400 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 110042

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده خبر داد:

اهدای کتاب‌های زنده یاد «سردار نوذر قدیمی» به کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان لنده 

در ششمین روز از بیست و نهمین هفته کتاب که مصادف شد با دومین روز از هفته بسیج، کتاب‌های پاسدار مدافع حرم سردار نوذر قدیمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان به کتابخانه عمومی شهرستان لنده اهدا شد. 

صدای جنوب:

به گزارش خبرنگار صدای جنوب از شهرستان لنده، در ششمین روز از بیست و نهمین هفته کتاب که مصادف شد با دومین روز از هفته بسیج، کتاب‌های پاسدار مدافع حرم سردار نوذر قدیمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان به کتابخانه عمومی شهرستان لنده اهدا شد.

حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده با گرامیداشت هفته بسیج و هفته کتاب از خانواده سردار قدیمی برای اهداء کتاب‌های ایشان و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقدیر کرد.

سید زکریا تقوی نژاد رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان لنده ضمن گرامی داشت هفته کتاب و هفته بسیج گفت: مأنوس شدن با دنیای کتاب پیشرفت‌های علمی و اجتماعی را در پی خواهد داشت و یقینا راه کمال از لابلای برگ‌های کتاب عبور می‌کند.

وی در ادامه گفت: سردار قدیمی در عرصه دفاع از میهن و آرمان‌های انقلاب افتخار آفرین بوده و از فرماندهان جسور و نامی جبهه‌های مختلف در نبرد با کومله و هشت سال دفاع مقدس و تکفیری‌های پزاک و نبرد با داعش و دفاع از حرم حضرت زینب (س) بوده و بیش از ۴۰سال از عمر پربرکتش را در راه دفاع از میهن سپری کرده است. این رزمنده و جانباز نستوه، امروز هم با اهداء کتاب توسط خانواده‌اش خدمتی دیگر را در حق هموطنانش انجام داده است و این حرکت زیبا ستودنی و قابل تقدیر است.

تقوی نژاد افزود: از امروز غرفه کتاب دفاع مقدس با نام سردار نوذر قدیمی در این کتابخانه راه اندازی خواهد شد.

خبرنگار : محمد ریاحی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت