پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آذر 1400 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 110106

پیام تبریک رئیس دادگستری شهرستان لنده بمناسبت هفته بسیج

رئیس دادگستری شهرستان لنده به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر نمود.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، ایرج علیبازی رئیس دادگستری شهرستان لنده به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر نمود.

متن پیام :

بسیج مدرسه عشق و مکتب عزیزانی است که در حساس ترین برهه های تاریخی این مملکت با روحیه ای انقلابی و جهادی و وحدتی برگرفته از ایمانی خدشه ناپذیر و اراده ای سترگ همواره یاریگر حق و حقیقت بوده اند و در دفاع از این آب و خاک از جان گذشته اند.


حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود، بلکه در تمام دوران انقلاب اسلامی حضور این نهادِ ارزشمندِ مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فکری سهیم بوده است.

همچنین طی دو سال اخیر و هم اکنون حضور مستمر و نقش بسیج در مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار کادر درمان و همکاری با مسؤولین امر در جهت شکست این ویروس منحوس و همچنین نقش ارزنده‌ی این نهاد مقدس در طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون و کمک مومنانه، ستودنی و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان سرافراز، مداومت در پیمون راه شهدای والامقام را از خداوند متعال خواهانم و امید دارم در راستای اعتلای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.

ایرج علیبازی

رئیس دادگستری شهرستان لنده

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت