پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1400 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 110546

صعود مقتدرانه هندبالیست‌های فرازبام دهدشت به مرحله حذفی کشوری

 رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم هندبال پسران رده سنی نونهالان فرازبام خاییز دهدشت با کسب سه پیروزی پیاپی به مرحله حذفی رقابت های کشوری صعود کرد.

صدای جنوب:

رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم هندبال پسران رده سنی نونهالان فرازبام خاییز دهدشت با کسب سه پیروزی پیاپی به مرحله حذفی رقابت های کشوری صعود کرد.

مصطفی پارسایی اظهارداشت: در سومین روز این رقابت‌ها تیم های مدعی نونهالان فرازبام خائیز دهدشت و قصر نشاط بهبهان برای سرگروهی به مصاف هم رفتند .

وی بیان کرد: در این دیدار تیم فرازبام خائیز حریف خوزستانی خود را با نتیجه ۳۳بر ۱۶ شکست داده و با صدرنشینی به مرحله بعدی صعود کرد.

پارسایی اضافه کرد: فرازبام  در این گروه هر سه حریف خود از مشهد ،کرمان و خوزستان را شکست داده و مقتدرانه به دور حذفی راه یافت.

مسابقه‌ هندبال نونهالان قهرمانی کشور با حضور ۲۸ تیم از مناطق مختلف کشور با حضور ۵۰۰ ورزشکار از روز شنبه ۶ آذر هفته جاری در شهر یزد آغاز شد.

این رقابت‌ها به میزبانی هیات هندبال یزد به مدت ۶ روز در ۶ گروه به صورت دوره‌ای و مجتمع با رعایت نکات بهداشتی در سالن‌های حضرت رقیه (س) و شهید صدوقی (ره) در حال برگزاری است.

در پایان این مسابقه‌ها که با نظارت فدراسیون پیگیری می‌شود نفرهای برتر برای شرکت در اردوی تیم‌ملی هندبال نونهالان کشور انتخاب و زمان آن از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت ۷۱۳ هزار نفری بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت