پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آذر 1400 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 111150

لزوم مشارکت همگانی برای راه اندازی میدان میوه و تره بار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بر همکاری مردم و مسئولان برای راه اندازی میدان میوه و تره بار تاکید کرد.

به گزارش صدای جنوب  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه تنظیم بازار با تاکید براینکه جلسه تنظیم بازار باید هر سه روز یک بار برگزار شود گفت: یکی از مصوبات جلسه گذشته تامین سه غرفه در نقاط مختلف شهر یاسوج همزمان با احداث میدان میوه و تره بار بود که در صورت نیاز سرمایه گذار میوه های خود را در این غرفه ها عرضه کند.

عسکری افزود: این سه غرفه هنوز از سوی شهرداری آماده نشده بود.
وی اضافه کرد: در میدان میوه و تره بار باید همه اقلام مورد نیاز بازار میوه وجود داشته باشد تا بازاریان نیازی به مراجعه به شهرهای دیگر برای تامین اقلام مورد نیاز خود نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به بسته شدن گلوگاه های شهری یاسوج ادامه داد: هنوز نمی‌توانیم گلوگاه‌های شهر را ببندیم چراکه میدان به طور کامل راه اندازی نشده و بازار دچار مشکل می شود.

وی تاکید کرد: با راه اندازی کامل میدان میوه و تره بار گلوگاه های شهر هم برای جلوگیری از آوردن میوه از میادین استان های دیگر بسته خواهد شد.
عسکری گفت: سرمایه‌گذار باید با بازاریان تقسیم کار کنند تا بتوانند میدان را به خوبی راه اندازی و همه اقلام آن را تامین کنند.

وی به قراردادی که بین بازار و سرمایه گذار بود اشاره کرد و افزود: این قرارداد به دلیل نرخ زمان تمدید و ضمانت نامه هنوز بین سرمایه گذار و بازاریان منعقد نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اضافه کرد: برای راه اندازی میدان میوه و تره بار به همکاری و همراهی مردم و بازاریان این صنف نیاز است.
همچنین در این جلسه سرمایه گذار از آمادگی خود برای تامین همه اقلام مورد نیاز میدان میوه و تره بار خبر داد.
وی گفت: در شروع کار ما در میدان عرضه زیادی نداریم چرا که نیاز بازار و آمار مصرف را در اختیار نداریم اما با همکاری اتحادیه و صنف می توانیم همه نیازهای بازار را تامین کنیم تا میوه با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت